قطعی موقت خدمات غیرحضوری بانک ملت
موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در راستای اعمال تغییرات زیرساختی و ارتقای مراکز داده این بانک، تمامی سرویسهای بانکی غیر حضوری بانک ملت اعم از خودپرداز، پایانه های فروش، همراه بانک، بانکداری اینترنتی، تلفن بانک و … در بازه زمانی ساعت سه تا چهار بامداد روز پنجشنبه ۲۹ شهریور و ساعت یک تا سه بامداد روز جمعه ۳۰ شهریورماه سال جاری موقتاً قطع خواهند بود.
بانک ملت ضمن اطلاع رسانی قطعی های یادشده، پیشاپیش بابت این اختلال ها از مشتریان پوزش می طلبد.