اپلیکیشن موبایلی همراه کارت رفاه راهاندازی شد
موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، به منظور استفاده از خدمات این سامانه نیاز به مراجعه حضوری به شعبه نیست و مشتریان این بانک می توانند پس از نصب نسخه مناسب سیستم عامل گوشی خود نسبت به دریافت کد فعالسازی و استفاده از خدمات این سامانه اقدام کنند.
دریافت موجودی، مشاهده سه گردش آخر کارت، پرداخت قبوض کلیه شرکت های خدماتی، پرداخت قبوض حق بیمه تامین اجتماعی، پرداخت قبوض جریمه، انتقال وجه کارت به کارت (داخلی/شتابی)، پرداخت اقساط تسهیلات، شارژ مستقیم سیمکارت و دریافت کد شبا از خدمات این سامانه ویژه کارت های بانک رفاه است.
متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس بگیرند.