Honor9 هوآوی در ایران معرفی شد
موبنا – تنها ۲۸ روز پس از معرفی آنر ۹ در کنفرانس جهانی برلین، بیش از ۱ میلیون از این نسخه به فروش رسید که به نوبه خود، رکوردی قابل توجه است.
بر اساس آمار بدست آمده از واحد بازاریابی آنر، این برند تاکنون توانسته با فعالیت اینترنتی در ۷۴ کشور دنیا، سریعترین نرخ رشد را در میان برندهای آنلاین بدست آورد. این برند خوشنام در سال ۲۰۱۴ با فروش بیش از ۲۰ میلیون گوشی هوشمند به سودی معادل ۲۰۴ میلیارد دلار دست یافت و جالب است بدانید این مبلغ در سال ۲۰۱۵ به دو برابر خود رسید.
گفتنی است این شرکت در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در صدر جدول فروش آنلاین چین قرار داشته و در روز مجردها در ۱۱ نوامبر در چین، بالاترین رکورد فروش آنلاین خود را به عنوان یک E-brand ثبت کرد.
نوآوری، کیفیت عالی و رابط کاربری منحصر به فرد از جمله ویژگیهایی است که باعث شده این گوشی هوشمند بتواند در بازار جهانی رقابت کرده و به این سطح از فروش دست یابد. در واقع این برند با هدف قرار دادن قشر جوان و در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان نه تنها به دارا بودن قدرت سخت افزاری بالا زبانزد است، بلکه از لحاظ ظاهری و شیوه طراحی هم بسیار شیک و جذاب است. آنر خود را جوابگوی تمامی نیازهای مخاطبین و تمامی موقعیتها میداند و ادعا میکند برای هر چالشی آماده است. از سنگینترین بازیهای اندرویدی تا عکاسی فوقالعاده، کیفیت بالای پخش موزیک وهر آنچه که قشر جوان میپسندد.
با استقبال بالای جهانی، نمایندگی رسمی آنر در ایران هم اقدام به وارد کردن این گوشی هوشمند نموده و طی مراسمی در تاریخ ۲۳ آبان، با حضور رسانهها و مطبوعات، آغاز فروش این محصول را به طور رسمی اعلام کرده است.
در حال حاضر، این گوشی قرار است در رنگهای خاکستری یخی و آبی یاقوت کبود در بازار ایران عرضه شود.
جهت تشویق مخاطبان به خرید آنلاین، گوشیهای با قابلیت ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه جانبی تنها به صورت آنلاین و به قیمت ۱.۹۹۹.۰۰۰ تومان در دیجی کالا عرضه میشود و گوشی دیگر آن با قابلیت ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه جانبی، به قیمت ۱.۷۹۹.۰۰۰ تومان در برند شاپها به صورت آفلاین به فروش میرسد.
خدمات پس از فروش و نمایندگی رسمی در ایران از دیگر نقاط قوت این برند میباشد که تلاش میکند رضایت مخاطب را به حداکثر برساند.