راهاندازی سرویس «بازتماس» رایتل
موبنا – به گزارش موبنا، مهندس سید مجید صدری در اینستاگرامش نوشت:
“در شرکت رایتل با هدف رفاه حال مشتریان، اقدام به راهاندازی سرویس “بازتماس” نمودهایم. با استفاده از سرویس یاد شده، چنانچه مشترک اقدام به برقراری تماس نماید ولی موجودی حساب سیمکارت اعتباری وی برای برقراری تماس کافی نباشد و یا سقف اعتبار سیمکارت دائمی وی به پایان رسیده باشد، رایتل با شناسایی و ثبت این درخواست اقدام به ایجاد یک تماس از دست رفته (Missed_Call) برای مخاطب مقصد مینماید. با استفاده از این سرویس مشترک مقصد از درخواست برقراری تماس مشترک مبدا مطلع گشته و در صورت تمایل اقدام به برقراری تماس با مشترک مبدا خواهد نمود. امیدواریم این سرویس به هموطنان کمک کند در شرایط عدم وجود اعتبار، تماسهای ضروری خود را از دست ندهند.”