طراح ایتالیایی که برندهای مشهور کشورش را به کفش تبدیل می کند! (+عکس)

موبنا – او در مورد ایده ی پشت این پروژه می گوید: طراحی اصیل ایتالیایی در حال انقراض است، صرفا چون بازار مناسبی ندارند. من فهمیده ام که به جز تعداد کمی محصولات کوچک بازار، دیگر طراحی قدیمی و اصیلی دیده نمی شود.

 

1 12
“پینو سیلوستر” به معنای کاج اسکاتلندی، یک برند مواد بهداشتی و عطر است که از دهه ۵۰ میلادی فعالیت می کند.

 

برای عملی کردن این ایده، او در ابتدا تعدادی از برند های زمان کودکی خود را جمع آوری کرده و تصور می کند کمپانی های خاطره انگیز قدیمی، برای طراحی با شرکت های تولید کفش همکاری می کنند!

2 12
شرکت محصولات اصلاح و پیرایش پروراسو در سال ۱۹۰۸ در فلورانس ایتالیا تاسیس شد

 

نتیجه ی این کار به دست آمدن طراحی است که سرشار از رنگ و خاطره، در قالب کفشی است که هرروز می پوشیم. می توانید خرید کفش های با طرح کلیشه ای را فراموش کنید و به جای آن کفشی بپوشید که نه تنها طراحی منحصر به فردی دارد، بلکه شما را یاد کودکی تان می اندازد! برای آن دسته از افرادی که معتقدند دنیای کنونی از طراحی های بی روح و بی معنی اشباع شده است، استفاده از این کفش ها ایده جالبی می تواند باشد. طراحی های این کفش ها از قهوه تا کیک و عطر الهام گرفته شده است و حتی از الگوی برند هایی مثل نایک و آدیداس بهره می گیرد تا انواع مدل های مختلف کفش را با طراحی های متفاوت ارائه دهد.

3 9
“کافه پاولیستا” نام محصول کمپانی لاواتزا است که از ۱۲۰ سال پیش قهوه تولید می کند و قوطی قهوه آن اکنون ارزش کلکسیونی دارد

 

4 8
“فالسه آزورا” تولیدکننده محصولات بهداشتی آرایشی است که از ۱۹۲۳ فعالیت می کند و به عقیده نویسنده محصولات آن در هر خانه قدیمی ایتالیایی وجود دارد

 

5 5
“اسپلند’ور”، اسپری موی محبوب مادربزرگ جمینی، اکنون به طرح کفش کتانی شکیلی تبدیل شده است

 

6 5
باطری های سوپرپیلا، اکنون دیگر وجود ندارند.

 

7 4
محصولات آشپزی پانی آنجلی از سال ۱۹۳۲ در ایتالیا محبوب بوده اند

 

8 4
“سدراتا تاسونی” یک نوشیدنی گازدار ترش محبوب بود که در سال ۱۹۵۶ تولید آن آغاز شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا