فروش اینترنتی برای کریسمس افزایش یافت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس وایر، خرید 27 میلیارد دلاری طی دو ماه نسبت به سال گذشته افزایش پنج درصدی را نشان می دهد.
بر اساس تحقیقات کامسکور امسال کاربران بیشتر به سوی خرید کالاهای الکترونیکی تمایل نشان دادند.
در این میان فروشگاه هایی که اقدام به ارسال رایگان محصولات فروخته شده کردند از فروش بیشتری برخوردار شدند و البته تبلیغاتی که در وب سایت های اجتماعی از سوی فروشگاه ها ارایه شد در رشد فروش محصولات آنلاین بی تاثیر نبود.
135/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا