درآمد تبلیغاتی شبکه های اجتماعی افزایش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس گزارش نیلسن، در آمد حاصل از تبلیغات در وب سایت های شبکه اجتماعی در ماه اوت (شهریور ماه) به 108 میلیون دلار رسید و این درحالی است که در مدت زمان مشابه سال قبل این رقم 49 میلیون دلار بوده است.
بر اساس این گزارش، فیس بوک اعلام کرد که میزان تبلیغات تصویری اش در آمریکا از 1.8 درصد در ماه ژانویه (بهمن ماه) به 14.7 درصد در ماه اوت (شهریور) افزایش یافته است.
135/19

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا