هزينه هاي کاربران آمريکا، فرانسه ، چين و هند به 26/13 تريليون دلار مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت هاستدنيوز، اين تحقيقات نشان مي دهد که کاربران آمريکا در بين اين کشور ها با 9/9تريليون دلار هزينه در صدر اين جدول قرار دارند و آمريکايي ها پنج برابر بيشتر از هندي و چيني ها گوشي  خريداري مي کنند. 
 براساس اين گزارش ، ميزان هزينه هاي کاربران فرانسوي  4/1 تريليون، چيني ها 3/1تريليون و هندي ها 660ميليارد دلار اعلام شده است.
کاربران آمريکايي در ماه اکتبر( مهر و آبان ) سال جاري ميلادي  8/102 ميليارد دلار صرف خريد و هزينه هاي تلفن همراه کردند که نسبت به ماه سپتامبر اندکي کاهش داشته است.
در حال حاضر تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا بيش از 255ميليون و 400 هزار نفر و ضريب نفوذ آن 06/84 درصد است و  18 اپراتور تلفن همراه در اين کشور فعاليت مي کنند  که AT&T با بيش از 70 ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
تعداد کاربران تلفن همراه در فرانسه تا مارس 2008 ميلادي 55ميليون و 731هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 90.01درصد اعلام شده است.
اين کشور چهار اپراتور ارتباطي دارد و فرنس تله کام مهمترين شرکت مخابراتي اين کشور و يکي از بزرگترين شرکت هاي مخابراتي جهان است.
تعداد کاربران چين از رشد قابل توجهي برخوردار بوده است و در فوريه 2006 تعداد کاربران اين کشور 400 ميليون نفر بوده و با گذشت 16 ماه ، تا پايان ژوئن 2007 به 500 ميليون نفر و اکنون با گذشت 12 ماه از مرز 600 ميليون نفر گذشته است.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتور ارتباطي اين کشور هستند که به ترتيب رتبه هاي اول و دوم را در چين و اول و سوم را در جهان دارا مي باشند.
چاينا موبايل، در ماه ژوئن 6/7 ميليون نفر به تعداد کاربران خود افزوده است و تعداد کاربران اين شرکت در حال حاضر 6/414 ميليون نفر است.
بر اساس تازه ترين آمار بدست آمده ، تعداد کاربران تلفن همراه در هند تا پايان فصل سوم 2008 ميلادي به 310 ميليون و 620 هزار نفر رسيد و در سپتامبر 2008 ميلادي نه ميليون و 990 هزار نفر به تعداد کاربران تلفن همراه اين کشور اضافه شده است اما برغم  اين افزايش ، ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور پر جمعيت در اين فصل به 27.5 رسيده است.
179/14/135

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا