موبنا – معاون توسعه مديريت و امور پشتيباني وزارت ارتباطات گفت: در دو سال گذشته، افزايش ده برابري را در ارايه خدمات مخابراتي، پستي و پست بانک شاهد بوديم.
به گزارش موبنا مهندس محمد خواجه پور، اظهار داشت: دفاترICT روستايي به عنوان پيشخوان دولت، به سرعت در همه نقاط کشور گسترش يافته و خدمات ويژه خود را با سرعت در اقصي نقاط کشور به مردم ارايه ميدهند.
وي افزود: با ارايه خدمات متنوع در اين دفاتر ديگر نيازي به حضور فيزيکي روستاييان در شهرها نبوده و ارايه اين خدمات به افزايش رضايت آنان منجر شده است.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، خواجه پور با اشاره به سفرهاي استاني هيات دولت نيز گفت: رضايت مردم از ارايه خدمات در گفتارشان مشهود است؛ به خصوص در اين سفرها که ما از نزديک با هموطنان در تماس هستيم ، اين رضايت مندي را در گفتار آنان مشاهده مي کنيم .
وي خاطر نشان کرد: در نخستين سفر رئيس جمهوري درخواستها، شکايات و پيشنهادات بالايي به دست ما رسيد و اينک اين درخواستها به يک دهم تقليل يافته و اين نشان ميدهد ما ده برابر در ارايه خدمات متنوع موفق بوديم.
128/13
مطالب مرتبط

آغاز مزایده شمارههای رُند «۰۹۰۰۰» ایرانسل
اخبار بازار ایران30 اردیبهشت 1404