دو خبر از آناتل برزيل و تي موبايل آلمان

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،آناتل اعلام کرد:در اين مزايده قرار بود فرکانس راديويي 3.5 و 10.5  گيگا هرتزاعطا شود اما به دليل قيمت هاي پيشنهادي پايين شرکت کنندگان در مزايده  برگزاري آن به تاخير افتاد.
اناتل در ادامه بيانيه خود اعلام کرد: براي شرکت در اين مزايده 101شرکت اعلام آمادگي کرده اند  و اين سازمان در حال رايزني با سرمايه گذاراني با پتانسيل بالا است تا به اين وسيله بتواند قيمت پيشنهادهاي ارايه شده را افزايش دهد.
 تعداد کاربران تلفن همراه در برزيل تا آوريل 2008ميلادي،128مليون نفر و ضريب نفوذ اين فناوري در اين کشور 66.84درصد بوده است.
در اين کشور 9اپراتور ارتباطي فعاليت مي کنند.
                                               ***
شرکت ” تي موبايل” گوشي جديد تلفن همراه مدل ” توني هاوک سايد کيک ال ايکس” را به بازار معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي داراي حالت کشويي از طرفين است و وقتي صفحه نمايش آن بصورت کشويي کنار زده مي شود ، صفحه کليد آن نمايان مي شود.
اطلاعات چنداني درباره سيستم ها ، قابليت ها و کارآيي هاي اين گوشي درسايت اينترنتي موبايل واک  اعلام نشده است و اين سايت فقط به چند موردمحدود از قابليت هاي اين گوشي از جمله اينکه داراي ميان افزار تي موبايل با قابليت ضبط ويديويي ، بلوتوث استريو ، و قابليت انتشار اشتراکي تصاوير ضبط شده ويديويي ، اشاره کرده است.
گوشي ياد شده قراراست در ماه جولاي به بازار عرضه شود.
شرکت  تي موبايل T-Mobile  درسال 1990 درآلمان تاسيس شد، از زير مجموعه هاي شرکت “دويچه تلکام” به شمارمي آيد و دفتر مرکزي آن در شهر “بن ” قراردارد.
134/ 131 /14 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا