100 ميليون نفر مشترک سرويس جستجوي محلي مي شوند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، انتظار مي رود که نقشه يابي ، جستجو و شبکه هاي اجتماعي بيشترين کاربردها و طرفدار را در سرويس هاي محلي داشته باشد.
“آندره مالم” محقق مخابراتي “برگ اينسايت” گفت: GPS ويژگي استانداردي در بازارهاي متراکم است که بسيار پيشرفته هستند و از کاربردهاي نسل سوم پشتيباني مي کند.
وي افزود: ميزان بالاي پذيرش به سرعت موجب افزايش درامد نخواهد شد و توليد کنندگان سرويس هاي جستجوي محلي (LBS) نيز مانند ساير تجارت هاي آنلاين به تبليغات تکيه کرده اند.
آندره گفت : کاربران فعال از اين سرويس ها استفاده مي کنند، بنابراين تبليغ کنندگان بايد الگوي خوب و مناسبي را براي رسيدن به اين افراد از طريق تلفن هاي همراه پيدا کنند.
113/14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا