نگاهی به فناوری GPS

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از تلگراف، سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) اساسا ابزاری است که به کاربران برای یافتن مسیرشان با استفاده از سیستم های ماهواره ای کمک می کند.
GPS که هم اکنون ویژگی استاندارد تلفن های همراه پیشرفته به حساب می آید فناوری است که قبلا منحصرا توسط شرکت های بزرگ و ارتش مورد استفاده قرار می گرفت. اما هم اکنون سیستم موقعیت یاب جهانی به عنوان یک جزئ اصلی از تلفن های همراه به حساب می آید.
GPS فناوری است که مکان و مقصد را بر روی نقشه مشخص می کند. این فناوری به کاربران کمک می کند که مکان خود را بر روی نقشه مشخص کنند.
با کمک فناوری GPS کاربران می توانند مناسب ترین مسیر مسافرت از یک مکان به مکان دیگر را بر روی تلفن همراهشان مشخص و انتخاب کنند.
سیستم GPS بر روی تلفن همراه کاربران را لحظه به لحظه راهنمایی می کند، اطلاعاتی در مورد ترافیک ارایه می دهد، مسیرهای متناوب را به کاربر پیشنهاد می کند و به شما کمک می کند تا نشانه ها و علامت های اختصاصی را بر روی تلفن همراهتان جستجو کنید.
آخرین فناوری های GPS هم اکنون بر روی جدیدتری گوشی ها با برندهای چون سامسونگ، نوکیا، سونی اریکسون، موتورولا و ال جی تعبیه شده است.
از میان گوشی هایی که از آخرین فناوری های GPS بهره می برند می توان به N95 و  e71 و 3600 نوکیا، 8800 و 8820 بلک بری، XPERIA X1 و W995 سونی اریکسون و HTC P3300 اشاره کرد.
GPS فناوری مفید و بسیار معقولی است که به افراد مسیرهای مناسب را پیشنهاد می کند و مکانی که می خواهند بیابند را در کمترین زمان ممکن برای آنها پیدا می کند.
جدیدترین گوشی های مجهز به GPS باریک و زیبا هستند. این گوشی ها از قدرت شگفت انگیزی برخوردارند و آنقدر کوچک هستند که در کف دست جا می گیرند.
نوکیا یکی از برندهایی است که در حال توسعه سرویس های GPS با فناوری های بسیار پیشرفته دیگری است.
گوشی 6110 نوکیا یکی از گوشی های بسیار زیباست که با تجهیز به GPS به بازار معرفی شده است.
این تلفن دارای صفحه نمایش با سایز مناسب و ویژگی های پیشرفته ای است و استفاده از سرویس GPS آن بسیار ساده است.
سیستم موقعیت یاب جهانی جهان را دگرگون کرده و عامل بالقوه ای برای آینده ای است که حتی نمی توان آن را تصور کرد.
135/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا