بررسی نحوه خدمترسانی در واحدهای مخابراتی و پستی تهران توسط سازمان بازرسی
به گزارش موبنا به نقل ا ز پایگاه اطلاعرسانی سازمان بازرسی کل کشور، چنانچه شهروندان محترم نقطه نظراتی در ارتباط با نحوه ارائه خدمات در سطح واحدهای مخابراتی یا پستی تهران بزرگ دارند میتوانند از طریق واحد ارتباطات مردمی سازمان بازرسی کل کشور به شماره(136) یا از طریق شماره تلفن 88300061 به سازمان بازرسی کل کشور اعلام کنند.
شهروندان گرامی همچنین میتوانند نقطهنظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایاتشان از نحوه ارائه خدمات واحدهای پستی و مخابراتی را از طریق پست(به آدرس تهران، تقاطع خیابان قرنی و طالقانی، سازمان بازرسی کل کشور) ارسال کنند.
20/15