اپراتور دوم باید پاسخگوی ضرر و زیان احتمالی مشترکان باشد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با وجود بروز اختلال در شبکه ام تی ان – ایرانسل که دلیل آن بروز رسانی این شبکه عنوان شده آنچه جای سوال دارد آن است که این اپراتور، وضعیت مشترکانی را که از طرح های تعرفه ای همچون طرح شگفت انگیز و یا طرح قرمز استفاده می کنند در این اختلال سه روزه مشخص نکرده است.
با این وجود بنظر می رسد طرح های تشویقی ایرانسل – ام تی ان در 72  ساعت آینده لغو خواهد بود و عدم اطلاع رسانی در این باره مشترکان این اپراتور را با سردرگمی و ضرر و زیان مواجه کرده است.
البته این اولین باری است که اپراتور دوم اختلال در شبکه اش را با ارسال پیام کوتاه به مشترکان اطلاع رسانی کرده است اما هنوز مشخص نیست ضرر و زیان ناشی از این اختلال چگونه به مشترکان پاسخ داده می شود.
یکی از مشتنرکان سیمکارت اعتباری ایرانسل که از طرح شگفت انگیز این اپراتور ابراز نارضایتی می کند به موبنا گفت: طرح شگفت انگیز ظرف 5 روز مبلغ شارژ سیمکارت را صفر می کند و این در حالی است که تا سه روز آینده شبکه با اختلال مواجه است و نمی توان در این مدت کوتاه کل مبلغ شارژ شگفت انگیز را استفاده کرد.
گفتنی اتست اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – ام تی ان، به مشترکان خود برای بروز اختلال طی 72 ساعت آینده در شبکه اش هشدار داد و با ارسال پیام کوتاه به مشترکان خود اعلام کرد که به علت بروز رسانی ، ممکن است در این مدت این شبکه با اختلال مواجه شود.
این هشداراپراتور دوم تلفن همراه در حالی است که طی چند روز اخیر مشترکان ایرانسل از اختلالات مکرر در این شبکه اظهار نارضایتی کرده اند.
اپراتور دوم تاکنون نزدیک به 14 میلیون سیمکارت واگذار کرده که حدود 98 درصد آن را سیمکارت های اعتباری تشکیل می دهند.  
128/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا