بی‌رغبتی مشترکان و ناکامی تبلیغ روی 118

ْآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اعلام این مطلب گفت: با وجود گذشت دو ماه از راه‌اندازی سرویس پخش تبلیغ روی 118 با وجود اعتبارات هزینه شده این سرویس نتوانست مشترکی جذب کند.
مدیر کل خدمات مخابراتی استان تهران افزود: راه‌اندازی این سرویس به ایجاد برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در شبکه نیاز داشت.
وی ادامه داد: بر همین اساس اقدام به تقویت و تخصیص سخت‌افزارهای مربوطه برای راه‌اندازی این سرویس کردیم و بر اساس پیش‌بینی‌ها در صورت گسترش و پیشرفت سرویس، شبکه را به سومین خط مجهز می کردیم.
آزاد دلایل عدم موفقیت این طرح را عدم اطلاع‌رسانی کافی و مناسب دانست و افزود: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی ها بر عهده روابط عمومی است، متاسفانه بازاریابی و تبلیغ متناسب با هزینه‌ اعتبار هزینه شده در این سرویس صورت نگرفته است.
به گزارش فارس، اداره 118 از اداراتی است که صرفا برای مخابرات هزینه بر است، بر همین اساس این شرکت برای جبران بخشی از مخارج خود به فکر کسب درآمد از طریق ارائه سرویس‌های جدی گرفت.
بر اساس این گزارش، سرویس پخش تبلیغ روی 118 دو ماه پیش، با این هدف و با مد نظر قرار دادن واحد‌های تجاری به عنوان مشترک آغاز به کار کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا