بدهی 27هزار میلیون ریالی شرکت دیتا به مخابرات

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا براساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار مربوط به صورتهانی مالی دوره منتهی به سه ماهه اول سال جاری شرکت مخابرات ایران ، حسابها و اسناد دریافتی تجاری مربوط به مطالبات از مشترکان این شرکت حاکی از آن است که مبلغ 38088 میلیون ریال بدهی سازمان عمران کیش از بابت حق المکالمه مشترکان تلفن همراه در منطقه آزاد کیش است که به موجب قراردادی در مورخ 26 تیرماه سال 73، عملیات مربوط به واگذاری تلفن همراه در منطقه مزبور برای مدت 10 سال به سازمان عمران کیش واگذار شده است.
همچنین مبلغ 1143 میلیون ریال بدهی مشترکان تلفن همراه ماهواره ای ناشی از تفاضل صدوری و وصولی های مربوط به کارکرد مشترکان تلفن همراه ماهواره ای است و مبلغ 6058 میلیون ریال نیز بدهی بابت ارتباط متقابل اینترکانکشن با تالیا و ایرانسل اعلام شده است.
در این صورتحساب مالی مبلغ 234 هزار و 432 میلیون ریال بدهی مجتمع صنعتی رفسنجان بابت 57 درصد سهم شرکت مخابرات ایران از فعال سازی شرکت تالیا موضوع قرارداد مشارکت شماره 4531 مورخ 28 بهمن ماه سال 82 است که صرفا با اخذ مجوز از شرکت مخابرات جهش فروش کارتها به ظرفیت سایر حسابها و اسناد پرداختنی ایجاد شده و لذا در پایان دوره با مانده حساب تهاتر شده است .
طبق مفاد این قرارداد منعقده ، مالکیت کامل دارایی های موضوع مشارکت مذکور بعد از اتمام مدت ده سال قرارداد به شرکت مخابرات ایران انتقال خواهد یافت.
براساس این گزارش مبلغ 27 هزار میلیون ریال بدهی شرکت فناوری اطلاعات به مخابرات است که عمدتا بابت انتقال دارایی های دریافتی و پرداخت وجه نقد ، مبادله کالا و خدمات ، انجام هزینه های جاری و سرمایه ای می باشد که براساس بهای تمام شده صورت پذیرفته است.
128/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا