سقف قطع تلفن همراه 20 هزار تومان است

سیدفاضل زمانی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به قیمتی که بر اساس آن تلفن همراه قطع می‌شود، افزود: شرکت ارتباطات سیار مبنای قیمت برای قطع تلفن همراه را از همان ابتدا 20 هزار تومان برای همه قرار داده است.
وی با بیان اینکه در شرایط خاصی از سال مانند عید متقاضیانی که مبلغ قابل پرداخت آنها 40 هزار تومان و یا بیشتر بوده قطع می‌شده، اظهار داشت: این تنها مربوط به همان شرایط خواهد بود و در دیگر شرایط مبنا همان 20 هزار تومان است.
رئیس شرکت مخابرات استان اصفهان در مورد مشکل عمده مردم در قطعی اخیر تلفن‌های همراه بیان داشت: مشکل مردم این بود که بدون دادن پیامک به آنها مبنی بر قطع تلفن همراه، این کار صورت گرفته اما با توجه به اینکه سرویس ارسال پیام در کل کشور قطع بود انجام این کار امکانپذیر نبوده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این سری از ارسال قبوض‌ تلفن همراه مشترکان بسیاری قبض خود را به موقع پرداخت نکرده‌اند، بنابر این خط آنان قطع شده است.
زمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم برای پرداخت قبض‌های خود هم از دستگاه‌های خودپرداز (ITM) و هم از دیگر سیستم‌‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند.
وی در پاسخ به این سئوال که تلفن کسانی که قبض آنان زیر 20 هزار تومان بوده هم با قطعی مواجه شده است، عنوان داشت: در هیچ صورتی کسانی که مبلغ قابل پرداخت آنها زیر 20 هزار تومان باشد قطعی نداشته‌اند و پیگیر این موضوع خواهیم بود.
رئیس شرکت مخابرات استان اصفهان در مورد نحوه پرداخت قبوض تلفن همراه از طریق دستگاه‌های الکترونیک بیان داشت: از طریق خودپردازها و یا از طریق سامانه 09623 که وابسته به بانک ملی بوده و به طور مستقیم به شبکه تلفن همراه وصل است می‌توان آن‌ها را پرداخت و امور در این سامانه سریع‌تر انجام می‌گیرد.
وی در مورد فعالیت‌ها و اقدامات جدید شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: در مورد قطعی تلفن ثابت در سال‌های گذشته پس از پرداخت قبض و ارائه آن به دفاتر خدمات ارتباطی، برای وصل آن اقدامات لازم انجام می‌گرفت اما در حال حاضر سامانه پرداخت تلفن ثابت 1818 را برای قطع و وصل راه‌اندازی شده است.
زمانی با تکذیب خبری مبنی بر اینکه وصل تلفن همراه و ثابت 24 ساعت طول می‌کشد، خاطرنشان کرد: در صورت واریز مبلغ قبض، تلفن تا حداکثر یک ساعت پس از آن وصل شده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا