7 میلیون بازی موبایلی در آلمان فروخته شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از شرکت یاد شده ،‌ بازیهای موبایلی درآلمان طرفداران بسیاری دارند بویژه بازیهای فکری  و سرگرم کننده شادی آور.
مشترکان آلمانی برای استفاده از بازیهای یاد شده از رایانه های خانگی (‌PC )‌ و کنسول های بازی برای دسترسی و استفاده از بازیهای رایانه ای دارای کیفیت بالا و فن آوری پیشرفته استفاده می کنند.
بازیهای رسمی و غیررسمی مربوط به مسابقات فوتبال اروپا  و بازیهای المپیک پکن در تابستان گذشته ازجمله بازیهایی هستند که بیشترین میزان دنلود و خرید را توسط کاربران آلمانی دارند.
گوشی های تلفن همراه که با سیستم UMTS کار می کنند از جمله گوشی هایی هستند که برای دانلود بازیها استفاده می شوند  و فقط 40 درصد از گوشی های دارای سیستم GSM برای دانلود بازیها استفاده می شوند.
صفحه  نمایش های استاندارد که برای تماشای فلیم های موبایلی استفاده می شود ،‌ دست کم دارای 262 هزار و 144 رنگ هستند  که کمتر از 90 درصد از تمامی گوشی های تلفن همراه از چنین صفحه نمایشی برخودار هستند.
همچنین 57 درصد از وسایلی که از آنها برای بکار گیری بازیهای موبایلی استفاده می شوند ،‌ گوشی های تلفن همراه با صفحه نمایش های 2 تا 5/2 اینچی هستند  و همچنین افزون بر8 درصد از بازیهای موبایلی با گوشی های دارای صفحه نمایش 5/2 اینچی یا بالاتر هستند.
131

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا