امکان نظارت بر شبکه، با UTM های جدید سایبروم

به گزارش موبنا، این کمپانی با  معرفی تجهیزات CR50ia و  CR100ia که دارای قابلیت پیشرفته ترافیک عبوری گیگابیت برای شرکتهای کوچک و متوسط تجاری هستند،UTM  های سری  Accelerator که مبتنی بر شناسه کاربری میباشند را تولید کرد.
این محصول برای شرکتهای کوچک و متوسط تجاری ترکیبی از امنیت جامع شبکه و افزایش سرعت عملکرد شبکه را به همراه دارد که در مقایسه با مدلهای موجود، علاوه بر امنیت بالا، قیمت مناسبی دارد .
سری Accelerator با فعال سازی سطح بالاتری از امنیت مبتنی بر شناسه کاربری و همچنین تفکیک ترافیک عبوری، انقلابی در بازدهی عملکرد شبکه برپا کرده و بدین ترتیب به سازمانها اطمینان داده می شود که از عهده ایجاد امنیت متناسب با رشد سریع نرم افزارهای کاربردی در شبکه بر خواهند آمد.
 به گفته Abhilash Sonwane معاون مدیر محصولات سایبروم، تجهیزات UTM سری جدید Accelerator ، CR50ia ، CR100ia با ارائه پورتها و ترافیک عبوری گیگابیتی در شبکه، امنیت پرسرعت تری را ایجاد خواهند کرد.
با داشتن امکانات کنترلی غیر متداول و قابل رویت سطح کاربر و مدیریتی آسان و انعطاف پذیری این امکان به آنها داده می‏شود که از شبکه خود در برابر حملات جدید و پیچیده به بهترین نحو محافظت نمایند.
  از دیگر ویژگی های این محصول عملکرد آن در برابر تهدیدات خارجی است که همانند  تهدیدات داخلی از سیستم حفاظت می کند.
 با استفاده از سایبروم  مدیران سیستمها میتوانند با ایجاد ترافیک عبوری پر سرعت، امنیت و عملکرد قابل قبولی را ایجاد کنند  .
Cyberoam، تنها محصول امنیت شبکه بر مبنای شناسه کاربری می باشد که به سازمانها این امکان را می دهد که بدانند چه کسی در شبکه چه کاری انجام می دهد.
این محصولات سایبروم با داشتن گواهی نامه های  ICSA، Check Mark ، VPNC در 55کشور دنیا عرضه میشوند و همچنین موفق به کسب جوایزی نیز شده اند.
20/181

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا