کودکان نسبت به بزرگترها زمان بیشتری را آنلاین هستند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس تحقیقات نیلسن که در ماه مه انجام شد، حدود 16 میلیون کودک آمریکایی که سنی حدود 2 تا 11 سال سن دارند آنلاین بودند به این ترتیب این تعداد 5/9 درصد کل کاربران اینترنت را تشکیل می دهند.
جوانترین جمعیتی که با اینترنت عجین شده اند 2، 3 و 4 سال سن دارند که هنوز با توییتر و فیس بوک وفق نیافته اند این گروه معمولا در آغوش پدر و مادرشان جلوی رایانه نشسته اند و در حال آشنایی و ورود به این دنیای مجازی هستند.
در طول 5 سال گذشته تعداد کودکانی که به اینترنت دسترسی یافته اند 18 درصد افزایش یافته اند درحالی که تعداد کل کاربران اینترنت 10 درصد افزایش یافته است که این میزان رشد شامل کل کودکان زیر 14 سال آمریکایی می شود.
زمانی را که کودکان پای اینترنت صرف می کردند در 5 سال گذشته 63 درصد رشد داشته به طوری که این افراد در ماه مه 2004 حدود 7 ساعت از زمان خود را با اینترنت کار می گذراندند در حالی که در ماه مه گذشته این میزان زمان به 11 درصد افزایش یافت.
بر اساس گزارش نیلسن پسران 7 درصد زمان بیشتری را نسبت به دختران به شکل آنلاین صرف می کنند اما دختران 9 درصد بیش از پسران به صفحات وب سر می زنند.
135/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا