استقبال از دستگاه چندکاره‌ لیزری رنگی CLX3175FN سامسونگ افزایش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، این دستگاه چندکاره‌ لیزری رنگی CLX3175FN سامسونگ هم  اکنون با گارانتی رسمی و با قیمت 630 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
CLX3175FN علی‌رغم کارکردهای بالا و چاپ رنگی ، از دستگاه‌های چندمنظوره سیاه و سفید رقبا بسیارکوچک‌تر است و در ابعاد 342 در 373 در 415 میلی‌متر  ساخته شده است.
این محصول  ساموسنگ با کاربری ساده و  آسان توانسته به مهم ترین نیاز های مشتریان  را پاسخ دهد.
سرعت این پرینتر در پرینت صفحات A4 به 4/16 ppm و برای صفحات Letter به 4/17 ppm  برای پرینت رنگی، سیاه‌ و سفید می‌رسد.
با استفاده از فناوری NO NOIS، محصولات سامسونگ به گونه‌ای طراحی می‌شوند که کمترین سر و صدای مزاحم را در هنگام کار ایجاد می‌کنند. سر و صدای تولید شده در هنگام پرینت این دستگاه تنها به 47DBA می‌رسد.
این محصول قادر به انجام عملیات پرینت، کپی، اسکن و فکس بصورت رنگی می باشد که موجبات راحتی کاربر را فراهم نموده است. علاوه براین، امکان DirectUSB موجود بر روی این دستگاه نیز عملیات اسکن و پرینت را بسیار تسهیل بخشیده است.
با استفاده از این امکان کاربران می توانند با نصب مستقیم حافظه فلش (Flash Memory) به دستگاه ، اقدام به اسکن اسناد یا تصاویر بر روی حافظه فلش نموده و یا مستقیما اقدام به چاپ اسناد و تصاویر موجود برروی حافظه فلش بنمایند. 
همچنین وجود کارت شبکه بر روی این دستگاه ، امکان نصب آسان آن در شبکه محلی برای کاربران شبکه را فراهم نموده است.
با وجود امکانات بالا و افزایش استقبال مشتریان از این دستگاه سامسونگ ،از دو ماه گذشته تا کنون قیمت این کالا افزایش نیافته است.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا