ضوابط و مقررات موافقت‌نامه سطح خدمات تصویب شد

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات ، احمد فرهادی اظهار داشت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در شصت و چهارمین جلسه خود ضوابط و مقررات موافقت نامه سطح خدمات (SLA) برای ارایه خدمات واگذاری لینک های ارتباطی در شبکه‌های زیرساخت کشور و شبکه انتقال استانی و شهری، برای فعالان بخش دولتی و غیردولتی را تصویب کرد.
وی گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در شصت و چهارمین جلسه خود که در تاریخ سوم خردادماه سال جاری برگزار شد، موافقتنامه سطح خدمات (Service Level Agreement) کلیه لینک‌های مخابراتی را پس از بررسی، مقررات ارایه خدمات واگذاری لینک‌های ارتباطی در شبکه زیرساخت کشور و شبکه انتقال استانی و شهری توسط شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر شرکت‌های دارای پروانه تصویب کرد.
فرهادی افزود: با تصویب این موافقت‌نامه از این پس شاهد قانونمند شدن واگذاری لینک‌های ارتباطی در شبکه‌های زیرساخت کشور و شبکه انتقال استانی و شهری در سطح کشور خواهیم بود.
وی تصویب SLA را گامی بلند از سوی رگولاتوری برای هرچه بیش‌تر قانونمند کردن شرکت‌های دولتی در ارائه امکانات و همچنین دفاع از حقوق بخش خصوصی فعال در حوزه ICT در قبال دولتی‌ها و نیز دفاع از حقوق کاربران در مقابل این دو بخش یاد کرد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تدوین و تصویب SLA را می‌توان از جمله اقداماتی برشمرد که امنیت فضای سرمایه‌گذاری در کشور را بیش از پیش تضمین می‌کند و موجب ارتقاء بیش‌تر کیفیت خدمات مخابراتی و ارتباطی در سطح کشور خواهد شد.
128/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا