ساخت سالن‌های چندمنظوره در مشهد افزایش پیدا می‌کند

محسن انتظاری هروی صبح امروز در آئین بهره برداری از پایگاه چند منظوره مدیریت بحران منطقه پنج مشهد اظهار داشت: ساخت سالن‌های چند منظوره نه تنها به بحث بحران کمک می‌کند بلکه به علت چند منظوره بودن می‌توان بسیاری از نیازهای روزمره جوانانی که از این امکانات محروم بوده‌اند را برآورده کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه این منطقه نسبت به سال‌های گذشته از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار شده است گفت: با حضور در این منطقه شاهد بالا رفتن کیفیت بهداشت و نظافت، افزایش گل کاری‌ها و بالا رفتن سرانه فضای سبز نسبت به سال‌های گذشته بودیم.

انتظاری هروی با اشاره به نامگذاری این سالن به نام شهید علیمردانی خاطرنشان کرد: نام شهید و خانواده شهید همواره زنده است و همانند خونش روز به روز و با گذشت زمان پر رنگ تر می‌شود.

وی ادامه داد:  یاد از شهدا بهانه‌ای برای یادآوری ما مسئولینی است که ممکن است گاهی از وظایف خود غافل شویم لذا این شهدا هستند که ما را از گمراهی به سوی راه راست هدایت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: سرباز ولایت و خادم مردم بودن مهم ترین وظیفه مسئولان است، باید از همه آنهایی که برای این مردم متدین و دیندار و پایبند قدمی بر می‌دارند تشکر و قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: ما همواره شاهد این بوده‌ایم که مردم این مناطق کم برخوردار بودند که در تمامی لحظات سخت و بسیار پیچیده پای انقلاب ایستاده و از آن دفاع کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا