اعتماد مشتریان به طلاسی از کاهش و پوشش ریسک سرمایه ها تا تحویل طلا درب منزل

شانزدهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی و صنایع وابسته از ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های ایران‌مال برگزار شد. در حاشیه این رویداد، مهدی فدایی، مدیرعامل شرکت طلاسی، در گفت‌وگویی با خبرنگار ایرنا به تشریح برنامه‌ها و اهداف این شرکت پرداخت.

فدایی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری های آنلاین و نقش آن در کاهش هزینه‌های بالاسری و افزایش امنیت معاملات گفت: «سرمایه‌گذاری دیجیتال علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر برای فعالان این حوزه، باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های عملیاتی در معاملات می‌شود و شرایط بهتری را برای سرمایه‌گذاران و مجموعه‌های مرتبط فراهم می‌کند.»

وی همچنین تأکید کرد که طلاسی توانسته اعتماد مشتریان را نحوه مطلوب جلب کند و از سرمایه آن‌ها در برابر نوسانات بازار محافظت کند. او در این‌باره گفت: «مشتریان ما می‌توانند با اطمینان سرمایه‌گذاری کنند، زیرا امکان خوبی جهت پوشش ریسک در طلاسی وجود دارد. این موضوع باعث شده تا حفظ سرمایه مشتریان تحت تأثیر تغییرات بازار مدیریت بهینه شود.»

مدیرعامل طلاسی از برنامه‌های آتی این شرکت خبر داد و تصریح کرد: «ما در تلاش هستیم که هلدینگ طلاسی را ایجاد کنیم تا نیازهای کاربران در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری را پوشش دهیم و اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب کنیم.»

وی تأکید کرد: «طلاسی همگام با توسعه جهانی، بستر گسترده‌ای برای سرمایه‌گذاری آنلاین ووفین تک ها فراهم کرده و قصد دارد در تمامی حوزه‌های مرتبط حضور یابد تا نقش مؤثرتری در توسعه اقتصادی ایفا کند.»

وی درباره دیگر اقدامات طلاسی توضیح داد: «در ایران حداقل میزان طلایی که به‌صورت کارت‌های پارسیان فروخته می‌شد، ۱۰۰ سوت بود، اما ما این مقدار را به ۳۰ سوت کاهش دادیم تا قدرت خرید مشتریان افزایش یابد و افراد بیشتری امکان سرمایه‌گذاری در این بازار را داشته باشند.»

او همچنین از راه‌اندازی سرویس حمل طلای خریداری‌شده خبر داد و گفت: «از هفته آینده، طلای مشتریان حتی با حداقل ۱۰۰ سوت، درب منزل تحویل داده خواهد شد. این اقدام، گامی مؤثر در جهت بهبود خدمات طلاسی است تا مشتریان بتوانند به ساده‌ترین روش ممکن طلا خریداری و دریافت کنند.»

فدایی در ادامه به حضور طلاسی در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: «حضور ما در این نمایشگاه فرصتی فراهم کرد تا مشتریان بتوانند از نزدیک با مجموعه آشنا شوند، با مدیران طلاسی ارتباط برقرار کنند و سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح نمایند. ما در تلاشیم تا خدمات خود را در سراسر کشور توسعه دهیم و در آینده‌ای نزدیک، تمامی طلاهای خریداری‌شده را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان در سراسر کشور برسانیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا