ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کرد

ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد. این نهمین سال است که ایرانسل در همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، برگزیده می‌شود.

به گزارش اخبار بازار ایران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، صبح امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، با حضور دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاه‌های اقتصادی و اهالی رسانه، در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار شد.

در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان | ایرانسل

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم طی سخنانی گفت: از نظر رعایت اخلاق در کسب‌وکار، تفاوتی بین مصرف‌کننده و تولیدکننده وجود ندارد. تنها اخلاق باید بین این دو حاکم باشد و اگر اخلاق در کسب‌وکار نباشد، حقوق طرفین رعایت نمی‌شود.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز با اشاره به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری گفت: در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویه‌های تازه و سخت‌گیرانه در کنار افکارسنجی، سعی بر ایجاد انگیزه‌های جدید، در کنار تشویق بنگاه‌های اقتصادی داشتیم.

فرهیدزاده در ادامه افزود: بنگاه‌های اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری، تحت زیرشاخص‌هایی طبق جدول ارزیابی، مورد بررسی قرار می‌گیرند و نتایج ارزیابی، نشان می‌دهد که این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرف کننده و اهمیت مشارکت او، تبدیل شده است.

این مراسم با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان، توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، برگزار می شود.

ارزیابی و انتخاب بنگاه‌های برگزیده در این همایش، حاصل فرآیندی یک ساله است که بر اساس شاخص‌ها و مفاد مندرج در آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود و در این دوره ارزیابی، عملکرد شرکت‌کنندگان در نقطه ارتباط با مشتریان و رضایت آن‌ها، بیشتر از دوره‌های قبل، حائز اهمیت بوده است. بر همین اساس در بیست‌ودومین دوره، از میان ۲۸۰ شرکت متقاضی، ۹ شرکت حائز شرایط تندیس طلایی، ۸ شرکت حائز شرایط تندیس نقره‌ای، ۲ شرکت حائز شرایط تندیس برنزی و ۱۶ شرکت حائز شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند و ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه، در جمع برگزیدگان قرار گرفت و تندیس نقره‌ای را دریافت کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در هشت دوره، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا