موثرترین روشهای یادگیری معاملات فارکس و کسب درآمد دلاری چیست؟

فرصت های یادگیری در مورد بازار فارکس و ترید به طور فزاینده ای متنوع می شود و در رسانه های مختلف ارتباطی گسترش می یابد. خوشبختانه، برخلاف قبل، ما سوابق کتبی و شفاهی از معامله گران حرفه ای داریم که تجربیات و پیشرفت های تجاری خود را به اشتراک می گذارند. با سهولت دسترسی به اینترنت امروزی، شرکت کنندگان مشتاق بیشتری هر روز از طریق وسایل نقلیه مختلف وارد دنیای فارکس می شوند، که این امکان را برای شخصیت های مختلف فراهم می کند تا پیچیدگی این بازار را به شیوه ای که بیشتر می پسندند درک کنند. از آنجایی که همه ما به دنبال مؤثرترین راه‌ها برای به دست آوردن بیشترین مقدار دانش در کمترین زمان هستیم، امروز در حال بررسی عمیق‌ترین ابزارهایی هستیم که می‌توان از آنها برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد ارزهای معاملاتی کارآمد استفاده کرد.

images 1711871455 660915df0e1c1

از آنجایی که مردم به استفاده از اینترنت و جست و جوی اطلاعات عادت کرده اند، این اولین وسیله ای برای گسترش آموزش است که می خواهیم به آن بپردازیم.

مطالعه وبلاگ و مقالات

کسانی که با خواندن راحت‌تر هستند، ممکن است آکادمی فارکس و وبلاگ‌هایی را که در آن موضوعات با دقت و مفصل ارائه می‌شوند، مفید بدانند. از آنجایی که برخی افراد ممکن است این سوابق را کاملاً غیر اختراعی یا خیلی طولانی بدانند، رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر اطلاعات کافی در مورد فارکس ارائه می‌دهند. با این وجود، پست‌هایی مانند این ممکن است گاهی اوقات بیش از حد شخصی باشند، مستعد عدم دقت و به طور بالقوه بیش از حد بر رویدادهای جاری متمرکز شوند، که ممکن است معامله‌گران مبتدی را سردرگم کند.

کانال یوتیوب

یکی دیگر از منابعی که به شدت به آن متکی است، YouTube است که در آن می‌توانید حساب‌های زیادی را بیابید که به‌طور خاص برای ارائه بینشی در مورد ابزارها، استراتژی‌ها و دیگر جنبه‌های مرتبط تجارت که می‌توان در نظر گرفت، ایجاد شده است. این ویدئوها گاهی اوقات توسط یک رکورد مکتوب در قالب پست‌های وبلاگ پیوندی از همان نویسنده پشتیبانی می‌شوند، که می‌تواند برای فرآیند یادگیری کاملاً مفید باشد زیرا افراد می‌توانند بدون نگرانی در مورد یادداشت‌برداری از ویدیو لذت ببرند.

images 1711871473 660915f1a7ca3

دوره های آنلاین و حضوری آموزشی

برخی از افراد ترجیح می‌دهند به جای جستجوی سرنخ‌ها، یک محیط یادگیری مناسب را تجربه کنند، به همین دلیل است که یافتن یک شرکت حرفه‌ای و جستجوی دوره‌های آموزشی ممکن است مفید باشد. اینها به طور خاص طراحی شده اند تا دروس کلیدی را ارائه دهند و به مهم ترین سؤالات پاسخ دهند و مبتدیان را از ابتدایی تا مرحله برنامه راهنمایی کنند. چنین دوره‌هایی معمولاً برای توضیح روش‌مندی نحوه عملکرد بازار فارکس نقطه‌ای ایجاد می‌شوند، معمولاً مواد صوتی، تصویری و نوشتاری را با هم ترکیب می‌کنند تا همه انواع یادگیری را پوشش دهند و جامع‌ترین تجربه یادگیری را ارائه دهند.

مطالعه کتب تریدرهای برتر دنیا

بسیاری از معامله گران مبتدی نیز سوالاتی در مورد کتاب هایی می پرسند که می تواند به آنها در کسب دانش و تکمیل مهارت های تجاری خود کمک کند. با این حال، اگر به اکثر معامله‌گران حرفه‌ای مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که آن‌ها کتاب‌های تجاری (یا کتاب‌های الکترونیکی) را ستایش نمی‌کنند، بلکه کتاب‌هایی هستند که به رشد شخصی آنها کمک کرده‌اند. موضوعاتی که معمولاً به عنوان مرتبط‌ترین موضوعات ظاهر می‌شوند، موضوعاتی هستند که مربوط به روانشناسی تجارت، توسعه شخصی و مدیریت پول هستند. معامله گران مبتدی اغلب فقط بر روی شاخص ها، نمودارها و اصطلاحات اساسی تمرکز می کنند، اما پس از چند شکست متوالی متوجه می شوند که یک جزء کلیدی از دست رفته است. برای اطمینان از اینکه جعبه ابزار و مجموعه مهارت شما کافی است، بدانید که آمادگی شما همچنین شامل یادگیری در مورد خودتان، احساسات و بزرگترین محرک های شخصی است. به عنوان مثال، در نتیجه ترس فرد از سرمایه گذاری، ممکن است کل حساب آسیب ببیند و چنین افرادی نتوانند سرمایه خود را همانطور که در ابتدا تصور می کردند افزایش دهند.

کتاب‌های روان‌شناسی می‌توانند به معامله‌گران مبتدی این امکان را بدهند که خودشان را بشناسند و بر موانعی غلبه کنند که می‌تواند پیامدهای ماندگاری بر زندگی آنها داشته باشد. علاوه بر این، کتاب‌های مربوط به مدیریت پول می‌توانند به شما کمک کنند تا وضعیت مالی خود را دوباره تنظیم کنید و درک خود را از پول و درآمد تغییر دهید، که فقط می‌تواند تأثیر مثبتی بر زندگی شما داشته باشد. موفقیت در تجارت تنها از درک بازار ناشی نمی شود، بلکه یادگیری نحوه تعامل شما به عنوان یک شخص با آن برای رسیدن به رفاه، آزادی و استقلال است، که باید دلایل کافی برای شروع جستجوی کتاب های موجود برای کمک به رشد شما باشد. امروزه تست های شخصیتی تجاری متعددی به صورت آنلاین نیز داریم که می تواند شما را آماده کند یا به خوبی راهنمایی کند تا بدانید کدام حوزه بیشترین توجه شما را می طلبد.

کپیتال اکستند تمام این منابع را برای شما فراهم کرده است

اگرچه کپیتال اکستند یک بروکر فارکس بین المللی است، اما تیم پشتیبانی فارسی دارد و سعی کرده در کنار ارائه خدمات و محصولات مالی که حوزه اصلی فعالیت شرکت است، منابع آموزشی، ویدئوها، مقالات فارکس را منتشر نماید تا مشتریان شرکت دانش خوبی در حوزه بازارهای مالی کسب کنند. 

images 1711871522 66091622e42f5

برای شروع معاملات فارکس باید در یک کارگزاری معتبر ثبت نام کنید. در بروکر کپیتال اکستند ثبت نام رایگان انجام می شود. بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) یکی از بروکرهای معتبریست که تیم مدیریتی این کارگزاری سابقه طولانی  در بازارهای مالی داشته و طی سالهای اخیر این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان خود در بازار های مالی جهانی به ویژه معاملات فارکس فعالیت های بسیاری داشته است. این بروکر تا به امروز چندین دفتر رسمی در سراسر جهان دایر کرده. بیش از هزاران مشتری فعال از گوشه گوشه جهان دارد. در حال حاضر شرکت کپیتال اکستند بروز ترین ابزار های معاملاتی را در بازار فارکس ارائه می دهد و همواره سعی در فراهم نمودن بهترین پلتفرم تجاری آنلاین برای سرمایه گذاران و معامله گران دارد.

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملا بین المللی است و برای تمام زبان ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب سایت، پلتفرم ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی capitalxtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام capitalxtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

آدرس وب سایت فارسی این شرکت capitalxtend.com/fa است که برای ورود به آن به vpn  نیاز دارید. همچنین دامنه capitalxtend-irn.com/fa  بدون نیاز به vpn  در دسترس کاربران ایرانی است. همچنین کانال یوتیوب و آپارات کپیتال اکستند بصورت مستمر ویدئوهای آموزشی منتشر می کند و حتی بصورت هفتگی معمولا وبینارهای آموزشی آنلاین برگزار می شود.

تنوع حساب های معاملاتی در کپیتال اکستند

بروکر capitalxtend با توجه به اهداف معامله گران، سطح مهارت و ریسک پذیری آنها طیف گسترده ای از حساب های تجاری را، از حساب های استاندارد گرفته تا پلاتینیوم، شرایط استثنایی مانند اسپردهای شناور در اختیار معامله گران و سرمایه گذاران بازار های مالی قرار می دهد. نقطه قوت دیگر این بروکر امکان استفاده از تمام استراتژی های فارکس مثل اسکالپینگ و هجینگ در بازار فراکس فراهم شده است.

بروکر کپیتال اکستند بیش از 30 جفت ارز فارکس، بازار شاخص، بازار سهام، CDF، بازار های انرژی، بازار های طلا و فلزات گرانبها، بازار نفت، بازار های ارز های دیجیتال را جهت معامله برای معامله گران و سرمایه گذاران خود فراهم نموده است.

کپیتال اکستند شرایطی را فراهم کرده که شما حتی میتوانید با 12 دلار هم معاملات خود را شروع کنید و با سرمایه کم شروع کنید تا در ابتدای کار سرمایه زیادی را درگیر ریسک نکنید.

بهترین پلتفرم ها و سیستم های معاملاتی

کپیتال اکستند پلتفرم های تخصصی معاملاتی مثل متاتریدر 4 و 5 را به مشتریان خود ارائه میدهد. این پلتفرم ها به روزترین و بهترین ابزار برای انجام معاملات هستند. علاوه بر این پلتفرم ها، سیستم های معاملاتی متنوعی مثل پم و کپی تریدینگ نیز توسط کپیتال اکستند ایجاد شده که انجام معاملات را برای شما آسان میکند. حتی افراد تازه کار نیز میتوانند با سیستم هایی مثل کپی تریدینگ بدون داشتن دانش معاملات در بازارهای مالی کسب سود کنند.

سیستم کپی ترید یا همان کپی معاملات در دسترس همه مشتریان و سرمایه‌گذران بروکر کپیتال اکستند است. کپی ترید به شما این اجازه را می‌دهد که با کپی کردن معاملات یک تریدر حرفه‌ای، بدون دانش تخصصی در حوزه فارکس یا سایر بازارهای مالی، سرمایه گذاری سوددهی انجام دهید. روش کار سیستم کپی ترید در کپیتال اکستند به این صورت است که ابتدا شما یک معامله گر که رزومه خوبی دارد را انتخاب می‌کنید و با اتصال حساب به تریدر، منتظر می‌مانید تا تریدر یک معامله را به ثبت برساند. البته همزمان می‌توانید سرمایه خود را بین چندین معامله‌گر تقسیم کنید و پس از بررسی گزارش ماهانه آنها تصمیم بگیرد که بیشترین سرمایه خود را به کدام فرد تخصیص دهید.

طرح های تشویقی

طرح هایی مثل تا 300 دلار پاداش ثبت نام یا کش بک میتواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد.  از فرصت 30 درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده گذاری تا سقف 300 دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید.

همچنین طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا 3 دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود رابا ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

شما می توانید همین امروز و با ثبت نام در کپیتال اکستند شروع کنید. برای ورود به سایت vpn  را روشن کنید. همچنین برای اطلاع از مسابقات، جوایز و پاداش ها صفحه رسمی کپیتال اکستند در اینستاگرام با آیدی capitalxtend_persian  را دنبال نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا