تناسب اندام خود را با اپلیکیشن دکتر سلامت حفظ کنید

هیچ برنامه، نکته یا ترفندی وجود ندارد که کاهش یا افزایش وزن را با در نظر گرفتن همه جوانب زندگی آسان کند. اگر وجود داشت، مطمئناً تا به حال از آن مطلع شده بودید. تغییر وزن به معنای تغییر عادات و شیوه زندگی است و  به قول معروف “گاونر میخواهد و مرد کهن”. این کار  آسان نیست و گاهی اوقات می تواند یک تجربه خسته کننده باشد.

بهترین اپلیکیشن تناسب اندام کدام است؟

با این حال، تکنولوژی همیشه راهی جلوی پای ما میگذارد که به رسیدن سریع‌تر به وزن سالم کمک می‌کند و استفاده از اپلیکیشن تناسب اندام  یکی از آنهاست. بهترین برنامه‌ی تغییر وزن، دارای پشتیبانی مداوم کارشناسان در کنار توصیه‌هایی در مورد چگونگی بهبود رژیم غذایی و فعالیت بدنی به شما ارائه می‌دهد. گاهی نیز لازم است برای استفاده از برخی مزایای اپلیکیشن هزینه بپردازید، به ویژه زمانی که نیاز به توصیه‌های منظم متخصصانی مانند متخصصین تغذیه و یا روانشناسان دارید. با این حال، مزایایی که به دست می آورید ارزش هزینه را دارد.

برای استفاده از مزایای این برنامه همین الان اپلیکیشن دکترسلامت را دانلود کنید.

ویژگی های اپلیکیشن تناسب اندام دکترسلامت

در این برنامه جامع شما می­توانید با پشتیبانی مداوم متخصصان از پکیج­های آموزشی استفاده کنید. این برنامه به شما امکان این را می­دهد که پروفایل خود را تشکیل دهید و یک پرونده از روند سلامتی که طی می­کنید داشته باشید. اینگون8ه کتخصصان ما می­توانند بهبود شما را بررسی کرده و طبق آن به شما کمک کنند. همچنین برنامه های ورزشی در اپلیکیشن دکترسلامت وجود دارد که می­توانید به تناسب نیازتان آنرا انتخاب کرده و ورزش کنید.

این برنامه به شما مشاوره لاغری تخصصی را ارائه خواهد کرد تا بتوانید بدون استرس چاقی از غذاهایی که متخصصان ما به شما پیشنهاد کرده­اند، لذت ببرید. کلینیک لاغری دکتر سلامت به طور جامع درباره روش­های به روز لاغری و همچنین مسائل روانشناسی که رژیم شما را می­تواند تحت تاثیر قرار دهد آگاهی دارند و کاملا شما را برای یک سفر لذتبخش به سوی لاغری راهنمایی خواهند کرد.

نحوه استفاده از اپلیکیشن دکترسلامت

استفاده از این برنامه بسیار آسان است. برای ورود ابتدا باید با شماره همراه خود ثبت نام کنید و کد ارسال شده را وارد نمایید. سپس اطلاعات اساسی مثل سن، وزن و قد و همچنین مدارک پزشکی و نیازهای خود را وارد می­کنید تا پرونده شما تشکیل شود.

01 1

برای ارتباط با تیم دکترسلامت قسمت از ما بپرس را باز کرده و اگر سوال شما در بین سوالات متداول نبود، می­توانید با تیم ما در تماس باشید .

02 1

در قسمت خانه می­توانید برنامه غذایی خود را در هر روز مشاهده کرده و همچنین از لایو های آموزشی رایگان بهره­مند شوید و دانستنی­های لازم و مکمل را پیدا کنید. در قسمت درخواست مشاوره میتوانید با متخصصان یا و پزشک مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید و بصورت آنلاین و حضوری ویزیت شوید. درصورتیکه رژیم غذایی برای خود انتخاب کنید.

03

پکیج­های دکتر سلامت نیز برای شما در قسمت  محصولات برای شما قابل مشاهده است و می­توانید در کنار پکیج لاغری و چای از پکیج­های بیماران قلبی و کلیوی نیز استفاده کنید. از محصولات دیگر اپلیکیشن دکتر سلامت، می­توان به دمنوش­ها اشاره کرد که  به شما در پیمودن مسیر سلامتی کمک خواهد کرد.

04

در آخر شما می­توانید همراهان ما و سفیران سلامت را در قسمت همراهان مشاهده کنید، با تیم ما بیشتر آشنا شوید و از اخبار و زمانبندی لایوهای آموزشی دکتر سلامت بهره­مند شوید.

05

آیا اپلیکیشن دکترسلامت رایگان است؟

استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است و تنها در صورتیکه نیاز به استفاده از پکیج­های مخصوص رژیم لاغری و

رژیم چاقی یا سایر پکیج­های سلامتی مثل بیماران کلیوی یا قلبی داشته باشید، مشمول هزینه­خواهد شد. اما همانطور که پیش از این گفته بودیم، سلامتی و شادابی، ارزش هزینه را دارد،  زیرا از قدیم گفته­اند “عقل سالم در بدن سالم است”. هزینه  آن در برابر چیزی که بدست خواهید آورد، بسیار اندک است. شما با خرید یک پکیج از پشتیبانی تیم ما و ویزیت مستقیم دکتر سلامت بهره­مند می­شوید.

اپلیکیشن دکترسلامت فقط دانلود و نصب آن نیست، بلکه درب ورود به زندگی سالم و راحت تر است.

جمع­بندی

این برنامه به شما کمک می کند سالم تر غذا بخورید و فعالیت بیشتری داشته باشید تا در نهایت وزن کم کنید. همچنین برای کسانی که قصد افزایش وزن دارند برنامه­ای جامع است. این اپلیکیشن تخصصی، از حمایت متخصصان و مشاوران در هر ساعت برخوردار است و شما را برای زندگی بهتر و سلامتی بیشتر آماده می­کند. دانلود و نصب این رنامه رایگان است و برای استفاده بیشتر دارای پرداخت درون برنامه ایست. یادتان باشد که سلامتی شما برای تیم تخصصی دکتر سلامت، اولویت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا