تقاضا برای حراج سکه به شدت بالاست/ بزودی، حراج بعدی اعلام می‌شود

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: مردم نگران نباشند و عجله هم نکنند تا پایان امسال حراج سکه تکرار می‌شود و ادامه ‌خواهد داشت و در روزهای آینده آگهی بعدی برای حراج دوم را منتشر می‌کنیم.

اصغر بالسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره اختلال سایت حراج سکه و عدم دسترسی مردم برای ثبت سفارش و شرکت در حراج امروز اظهار داشت: به دلیل ازدحامی در سامانه برای ثبت‌نام و احراز هویت و همچنین ثبت سفارش وجود دارد، سایت برخی از متقاضیان برای ورود به سایت https://market.ice.ir/ دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر عده‌ای فرایند احراز هویت و ثبت سفارش را انجام داده‌اند و در حال انجام هستند اما به دلیل تقاضای بالا سایت برای عده‌ای باز نمی‌شود.   

باسینی افزود: ثبت سفارش و شرکت در حراج سکه امروز تا ساعت 15 ادامه دارد و کسانی که تا این ساعت امکان احراز هویت و ثبت سفارش نداشتند تا ساعت 15 امروز مهلت دارند و در این مدت می‌تواند به سایت مراجعه کنند. نکته بعد اینکه فرایند ثبت نام و احراز هویت 24 ساعته و 7 روز در هفته است و امکان احراز هویت و ثبت نام در هر ساعتی از شبانه روزی و در تمام هفته وجود دارد.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از برگزاری حراج دوم در روزهای آینده خبر داد و گفت: مردم نگران نباشند و عجله هم نکنند تا پایان امسال حراج سکه تکرار می‌شود و ادامه ‌خواهد داشت و در روزهای آینده آگهی بعدی برای حراج دوم را منتشر می‌کنیم.

بالسینی با بیان اینکه تقاضا برای ثبت سفارش و شرکت در حراج سکه، امروز به شدت بالا است، تاکید کرد: مردم عجله نداشته باشند، کسانی که امروز نتوانستند در حراج سکه شرکت کنند، می‌توانند در حراج بعدی شرکت کنند و بلافاصله تاریخ حراج بعدی را اعلام می‌کنیم.

وی درباره سقف و کف ثبت سفارش سکه گفت: برای حراج امروز افراد می توانند برای حداکثر 5 قطعه ربع سکه ثبت سفارش داشته باشند. 

منبع
ایلنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا