قیمت رابیتس مسعود در کارخانه

رابیتس‌ یا راویز یکی از محبوب‌ترین مصالح ساختمانی محسوب می‌شود که با وجود گسترش استفاده از سقف‌های کاذب و افزایش اهمیت ساخت نما کاربردی‌تر شده و توانسته‌ به یکی از اصلی‌ترین کالاهای ساختمان  سازی تبدیل شود.

 این مصالح کمک می‌کنند تا پیمانکاران به راحتی بتوانند تجهیزات الکتریکی مختلف، سیستم‌های نوری و.. را نصب کرده و از ایمنی و استحکام آن اطمینان حاصل کنند در ادامه‌ی این مقاله به یکی از مهم‌ترین پارامترهای موجود در هنگام خرید بهترین نوع آن، یعنی قیمت رابیتس مسعود اشاره کنیم. پس برای اطلاع از قیمت رابیتس و عوامل موثر بر آن تا پایان این مطالب همراه ما باشید.

قیمت رابیتس مسعود

اگر بخواهیم در بین پارامترهای مختلف که بر خرید یا عدم خرید یک محصول تاثیر می‌گذارند یک مورد را انتخاب کنیم و بیش از باقی موارد به آن اهمیت بدهیم قطعا باید به سراغ قیمت آن برویم. در واقع یک محصول هر چقدر هم که از لحاظ کیفیت بالا باشد اما قیمت آن با بودجه ما همخوانی نداشته باشد، محصول مناسبی بنظر نمی رسد و خرید آن به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود. اما در خصوص رابیتس مسعود شاید این موضوع کمتر صدق کند زیرا تنوع بالای محصولات این برند سبب شده تا شما بتوانید باتوجه به بودجه خود به بهترین نوع رابیتس دسترسی داشته باشید.

قیمت رابیتس مسعود در کارخانه

در واقع وجود پارامترهای مختلف موثر بر قیمت رابیتس که شامل تعداد ستون، مقدار وزن کلی محصول و تعداد چشمه، سبب می‌شود تا قیمت ثابتی برای این محصولات وجود نداشته باشد و تغییر در هرکدام از آن‌ها سبب به وجود آمدن یک قیمت خاص شود. به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به خرید در ابتدا به نسبت کاربردی که می‌خواهید طیف محصولات مدنظرتان را انتخاب نمایید، سپس باتوجه به ویژگی‌های مدنظرتان به قیمت محصول دسترسی پیدا کنید.  

رابیتس450گرم مسعود کارخانه30600
رابیتس600گرم مسعود کارخانه37600
رابیتس 710گرم مسعود کارخانه43600
رابیتس740گرم مسعود کارخانه45100
رابیتس 780گرم مسعود کارخانه44600
رابیتس580گرم مسعود کارخانه39600
رابیتس670گرم مسعود کارخانه42600
رابیتس770گرم مسعود کارخانه47600
رابیتس800گرم مسعود کارخانه48600
رابیتس840گرم مسعود کارخانه51100
رابیتس900گرم مسعود کارخانه53600
رابیتس1030گرم مسعود کارخانه58600
رابیتس 1110گرم مسعود کارخانه61600
رابیتس1140گرم مسعود کارخانه63600
رابیتس1280گرم مسعود کارخانه71600

قیمت رابیتس مسعود کارخانه

امروزه باتوجه به افزایش قیمت تمام محصولات به خصوص مصالح ساختمانی، بسیاری از پیمانکاران به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند تا حد ممکن هزینه نهایی خود را کاهش داده و سود بیشتری به دست آورند. برای اینگونه افراد بهترین پیشنهاد خرید مستقیم از درب کارخانه است. این کار سبب می‌شود تا بتوانند با حذف واسطه‌ها از کمترین قیمت مطلع شده و مستقیما با تولید کننده یعنی برند مسعود وارد معامله شوند. البته حتما باید توجه داشت که خرید از درب کارخانه تنها مستلزم این است که حجم محصولی که می‌خواهید از میزان تعیین شده کارخانه بیشتر باشد. در غیر این صورت امکان خرید از درب کارخانه وجود نخواهد داشت.

به غیر از این مورد در این قسمت بهتر است علاوه‌بر توجه به قیمت مناسب‌تر محصولات درب کارخانه به دیگر مزایای آن نیز اشاره کنیم. در واقع خرید از درب کارخانه سبب می‌شود تا شما به طور مستقیم با تولیدکننده در ارتباط باشید و از تنوع محصولات آن‌ها بهره‌مند شوید: این درحالی است که ارتباط شما با واسطه سبب می‌شود تا به تمام محصولات این برند دسترسی نداشته و از تنوع بی‌نظیر رابیتس مسعود دور بمانید. علاوه‌بر این موارد دریافت ضمانت‌نامه کتبی یا شفاهی، اطمینان از کیفیت کالا و اصیل بودن آن از دیگر مزایای خرید از درب کارخانه محسوب می‌شود.

قیمت رابیتس

عوامل موثر بر قیمت رابیتس مسعود درب کارخانه

همانطور که در ابتدا گفتیم رابیتس مسعود دارای ویژگی‌های مختلفی است که همان ویژگی‌ها نیز سبب می‌شوند تا طیف قیمت متفاوتی برای محصولات برند مسعود ایجاد شود. در ادامه به سه مورد از مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار این حوزه اشاره می‌نماییم این موارد عبارتند از:

  • تعداد ستون: مجموعه تولیدی مسعود در ابتدا با تولید رابیتسی با ۹ ستون توانست نام خود را در میان خریداران بر سر زبان‌ها بیاندازد. سپس برای اولین بار و اولین برند ایرانی رابیتس‌هایی با ۱۱ و ۱۳ ستون تولید کرد. به همین دلیل می‌توان گفت برند مسعود یکی از اولین برندهای تولید کننده رابیتس های استاندارد ایران است که تنوع محصولاتش از لحاظ تعداد ستون مختلف بالا است و این موضوع سبب شده تنوع قیمتی بالایی نیز داشته باشد؛ زیرا به ازای اضافه شدن تعداد ستون‌ها، قینت محصول نیز متفاوت خواهد بود.
  • وزن محصول: از آنجایی در ساخت رابیتس مسعود از ورق‌های مختلفی استفاده می‌شود می‌توان انتظار داشت که وزن نهایی محصول نیز باتوجه به جنس و ضخامت ورق استفاده شده تغییر کند. و از آنجایی که برند مسعود تمام رابیتس‌های ۹،۱۱ و ۱۳ ستونه‌ی خود را با اوزان مختلف تولید می‌کند، می توان یکی از پارامترهای تاثیرگذار بر آن را وزن محصولاتش دانست.
  • ابعاد چشمه: اگر به شکل ظاهری رابیتس دقت کنید متوجه خواهید شد که این محصولات حالت مشبک مانندی دارند و بین هر ستون آن‌ها روزنه‌های مختلفی وجود دارد. این روزنه‌ها در اصطلاح به نام چشمه شناخته می‌شوند و می‌توانند ابعاد و اشکال متفاوتی داشته باشند که هرکدام از آن‌ها هزینه نهایی متفاوتی را در بر خواهد داشت.

نتیجه‌گیری از قیمت رابیتس مسعود کارخانه

در این مقاله سعی کردیم تا به قیمت رابیتس مسعود و عوامل موثر بر آن اشاره نماییم. در اخر نیز پیشنهاد می کنیم که حتما در صورتی که قصد خرید حجم‌های بالای این محصولات را دارید خرید از نمایندگان رسمی این کارخانه و مزایای آن را فراموش نکنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا