روند نزولی شاخص کل بورس تداوم یافت

اخبار بازار ایران – رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یک روز متعادل منفی پشت سر گذاشته شد، خبر دستور معاون اول رئیس جمهور برای بازبینی ابلاغیه نرخ خوراک و فرآورده‌های پالایشی فقط توانست بخشی از زهر فروش بازار را بگیرد وگرنه شاهد تقاضای خاصی در کلیت نبودیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز ۱۱ بهمن چهارشنبه خالص سفارشات با خروج ۱۱۲ میلیارد تومانی پول همراه شد و تعداد نماد‌های مثبت ۲۶۷ و تعداد نماد‌های منفی ۵۳۷ نماد به ثبت رسید.

او در ادامه می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز ۲۴۹۱۹ میلیارد تومان بوده که ۴۷۶۷ میلیارد تومان آن مربوط به ارزش معاملات خرد بوده است در نهایت شاخص کل با کاهش ۳۰۳۷ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است امروز شاخص کل هم وزن هم روند منفی را شاهد بود به طوری که با کاهش بیش از هزار واحدی در تراز ۷۳۲ هزار و ۷۲۵ واحدی قرار گرفت. همچنین سه نماد فولا، پارسیان و فخوز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند داتام نیز پرتراکنش ترین نماد بود. انبوه‌سازی، خودرو و فلزات اساسی هم سه گروه برتر صنایع بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا