ارسال خرده بار به باکو با خدمات مناسب و کادر حرفه ای

ارسال خرده بار به باکو با خدمات مناسب و کادر حرفه ای

حمل بار به کشورهای همسایه از راه‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی انجام می‌شود. در این پروژه‌ها انواع بارهای تجاری، صنعتی و شخصی از سوی شرکت‌های حمل بار مختلف جابجا می شوند. در ایران شرکت های مختلفی در زمینه حمل بار به کشورهای همسایه فعالیت می کنند که هر یک روال مخصوص به خود را دارند. و قیمت های متنوعی را هم برای ارائه خدمات به مشتریان ارائه می دهند. ارسال خرده بار به باکو که از دو طریق زمینی و هوایی امکان پذیر است، چه نوع بارهایی را شامل می شود؟ و قیمت مناسب برای ارائه این خدمات بر چه اساسی تعیین می شود؟ در ادامه با ما همراه شوید تا این موارد را با هم بررسی کنیم.

ارسال خرده بار به باکو به صورت زمینی

ارسال بار به باکو در ایران به دو روش زمینی و هوایی انجام می شود. روش زمینی نسبت به هوایی مزایایی دارد که از این میان می توان به قیمت بسیار مقرون به صرفه و امنیت بالا در حین حمل بار اشاره کرد. روش زمینی از طریق ماشین آلات سنگین و پیشرفته انجام می شود و علاوه بر ارائه یک سرعت حمل کاملا قابل قبول، بسیاری از ریسک های حمل هوایی را ندارد. شما می توانید با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از حمل هوایی، بار خود را از طریق جاده و ماشین آلات امن به باکو برسانید!

مزایای حمل بار زمینی به باکو

قیمت بسیار مقرون به صرفه تر

امنیت بالا در عین سرعت مناسب

تنوع زیاد ماشین آلات برای بارهای مختلف

جادار بودن ماشین آلات و امکان حمل هر نوع بار

Shape2

ارسال خرده بار به باکو شامل چه نوع بارهایی می شود؟

یکی از سوالات رایج شما کاربران عزیز این است در زمینه ارسال خرده بار به باکو این است که چه بارهایی را می توان به صورت زمینی به باکو فرستاد؟ و یا منظور از خرده بار در حمل بین المللی چیست؟ اگر بخواهیم پاسخ دقیقی به این سوال بدهیم، باید بر اساس وزن و حجم بار صحبت کنیم. یعنی شما می توانید هر نوع باری را از طریق ماشین آلات امن و به صورت زمینی به باکو ارسال کنید. اما در حمل خرده بار صحبت بر سر وزن و حجم بار شماست! منظور از خرده بار در اصطلاح حمل و نقل، باری است که از نظر حجمی و وزنی قابلیت این را دارد که به همراه چند بار دیگر با بارنامه اختصاصی و معتبر ارسال شود.

برخی از بارها یک کانتینر کامل را پر می کنند و قابلیت ارسال با چند بار مختلف را ندارند. به این بارها در اصطلاح عمده بار یا بار کامل می گویند. ارسال خرده بار به باکو با ماشین آلات متنوعی از قبیل نیسان وانت، خاور، کامیونت، کامیون و تریلی انجام می شود. شما می توانید بارتان را به شرکت باربری معرفی کنید تا بر اساس نوع بار و سایر مشخصه های وزنی به شما بگویند بهتر است با چا ماشینی حمل شود.

خدمات مهم در ارسال بار به باکو

پس از اینکه مشخصات خرده بار را به طور کامل توضیح دادیم، وقت آن رسیده است مراحل مختلف ارسال خرده بار به باکو را برشمریم تا فاکتورهای اساسی در تعیین قیمت ارسال بار به باکو نیز مشخص شود. در ادامه با ما باشید تا این مراحل را یک به یک برشمریم.

Shape3
  1. صدور بارنامه بین المللی:

بارنامه سندی حقوقی است که مالکیت شما بر بارتان را تضمین کرده و در آن قید می شود این بار در تاریخ معینی جهت انجام کار حمل بار به شرکت باربری مورد نظر تحویل داده شده است. دقت کنید که صدور بارنامه بخشی از هزینه های حمل بار را شامل می شود و توسط برخی از شرکت های باربری انجام می شود. برخی هم شما را به دفاتر پیشخوان جهت صدور بارنامه ارجاع می دهند. اگر شرکت باربری خود بتواند این کار را برای مشتری انجام دهد، یک امتیاز مثبت تلقی می شود. چرا که کار شما در ارسال خرده بار به باکو سریع تر انجام می شود.

ما در اوراسیا کارگو کار صدور بارنامه بین المللی را برای ارسال خرده بار به باکو با مناسب ترین قیمت ها برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم. شما می توانید با برقراری یک تماس تلفنی با پشتیبانی سایت ما اطلاعات کامل را در این خصوص از همکاران ما دریافت نمایید!

09143016553

  1. انجام امور گمرکی و ترخیص بار:

ارسال خرده بار به باکو همچون هر حمل بار بین المللی دیگری نیازمند عبور از سد گمرک است. امروزه امور گمرکی یک روال اداری نسبتا پیچیده پیدا کرده اند و انجام دادن و عبور از مراحل آن کمی زمان بر شده است. بنابراین شرکت های حمل بار در عین دریافت مبلغ مشخصی از مشتری، خود به نیابت از او کار ترخیص با از گمرک را نیز انجام می دهند. این هزینه ها تعرفه های کاملا مشخصی دارند. شما می توانید در همان ابتدای کار از شرکت باربری موردنظرتان هزینه های لازم برای انجام امور گمرکی را بپرسید.

  1. استفاده از ماشین آلات امن و پیشرفته:

ماشین آلات از دیگر بحث های بسیار مهم و حیاتی در زمینه حمل بار هستند. اصل کار شما در ارسال خرده بار به باکو با ماشین آلات انجام می شود و بسیار مهم است بدانید شرکت باربری مورد نظرتان، از چه نوع ماشین آلاتی برای انجام این کار استفاده می کند؟ تنوع ماشین آلات آنجا به کار می آید که می توان بارها را بر اساس نوع، وزن و حجم شان تقسیم بندی کرد و هر یک را با ماشین خاصی فرستاد. دقت کنید که هر چه تنوع ماشین آلات در یک شرکت باربری بیشتر باشد، در انجام کار ارسال خرده بار به باکو کمک بیشتری به شما خواهد نمود!

Shape3

کارتان را به کاردان بسپارید! اوراسیا کارگو با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ارسال خرده بار به باکو می تواند کلیه بارهای شما از سراسر کشور به باکو را با مناسب ترین قیمت ها حمل کند. ما متنوع ترین ماشین آلات را در اختیار داریم و برای شما بارنامه بین المللی معتبر صادر می کنیم تا خیال تان از جنبه حقوقی قرارداد و روال اداری آن راحت شود. همچنین کارشناسان ما با سالها تجربه در زمینه انجام امور گمرکی و ترخیص بار در کنار شما هستند تا خیال تان از بابت پروسه گمرک نیز راحت باشد. کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین مشاوره را در زمینه ارسال بار به باکو به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه دهیم.

09143016553

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا