کپسول گاز مایع ۳۵۰ هزار تومانی وجود ندارد

اخبار بازار ایران – محسن شاهرخی معاون نظارت بر عملیات بهره برداری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کپسول گاز مایع با نرخ ۳۵۰ هزار تومان نداریم و همچنان کپسول گاز مایع با نرخ ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع می‌شود.

او بیان کرد: ۵۰ درصد از مصرف‌کنندگان گاز مایع در بخش خانگی است که طبق قانون مصوب مجلس افرادی که در سامانه برای دریافت سوخت یارانه‌ای گاز ثبت‌نام نکرده‌اند مشمول نمی شوند بنابراین سامانه دریافت سوخت و فرآورده های نفتی را راه اندازی کرده‌ایم تا افراد در مهلت مقرر برای دریافت این سوخت ثبت نام کنند.

شاهرخی اظهار کرد: ۹۵ درصد از مصرف کنندگان سوخت مایع مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای می‌شوند و سوخت را با نرخ مصوب فوب خلیج فارس توزیع می‌کنیم.

معاون نظارت بر عملیات بهره برداری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توضیح داد: افراد پس از ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی در بخش خانوار تقاضای خود را ثبت کرده و رسیدی هوشمند دریافت خواهند کرد و پس از تایید نهایی توسط متولیان   سوخت یارانه ای دریافت خواهند کرد.

 او تاکید کرد: مقرر شده  سوخت  گاز مایع در نقاطی که از گاز شهری محروم هستند توزیع شود که این اقدام توسط شرکت های توزیع کننده انجام می شود و مسئول نظارت بر آن وزارت صمت است.

شاهرخی افزود: مردم به ویژه در نقاط جنوب کشور در صورت مشاهده تخلف و گران فروشی سوخت مایع حتما به سامانه ۱۱۴ شکایت کرده تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا