معرفی 4 وبسایت جهت خرید اینترنتی شیرآلات

خرید اینترنتی کمابیش، مانند خرید از فروشگاه های فیزیکی، جای خود را در میان مصرف کنندگان باز کرده است. حتی خرید تجهیزات ساختمانی، مانند شیرآلات، نیز از فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. این فروشگاه ها در سرتاسر جهان رشد کرده اند و برندهای کوچک و بزرگ کالای خود را از این طریق به مصرف کنندگان عرضه می نمایند. در ادامه 4 فروشگاه اینترنتی شیرآلات در دنیا را معرفی خواهیم کرد.

خرید از فروشگاه اینترنتی شیرآلات Ace Hardware

این فروشگاه آنلاین یکی از بزرگترین خرده فروشان لوازم و اثاثیه منزل، دکوراسیون، تجهیزات لوله کشی و شیرآلات است. این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۹۲۴ تحت عنوان فروشگاه های آس (فروشگاه های محلی کوچک) آغاز کرد و در سال 1931 به کمپانی Ace Hardware تغییر نام داد. این مجموعه بعد از جنگ جهانی دوم به طور خارق العاده ای توسعه یافت. این فروشگاه آنلاین در زمینه فروش انواع لوازم دکوری منزل، مبلمان، روشنایی، تجهیزات دکوراسیون داخلی و خارجی باغ، تجهیزات لوله کشی و شیرآلات فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در ایلینویز آمریکا  واقع شده و حدود 8000 کارمند و 5000 فروشگاه فیزیکی دارد.

فروشگاه اینترنتی این شرکت نیز راه اندازی شده است که دارای بخش تخصصی فروش شیرآلات نیز هست. همکاری این فروشگاه آنلاین با بسیاری از برندهای مشهور تولید شیرآلات و تجهیزات حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی سبب شده است که مشتریان بسیاری داشته باشد. از جمله مهمترین ویژگی‌های خرید از این وب سایت کیفیت بالای برندهای ارائه شده و همچنین کیفیت خدمات و ارسال سریع و قیمت‌های رقابتی است.

شیرآلات توتو

خرید از فروشگاه اینترنتی شیرآلات Homary

فروشگاه آنلاین Homary یک پلتفرم آنلاین بین المللی برای خرید اینترنتی مبلمان و اثاثیه منزل و شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی، روشنایی، اجناس دکوری و… است. این فروشگاه به عنوان یک واسطه بین المللی عمل کرده و مشتریان را برای خرید بهترین برندهای لوازم خانگی راهنمایی می‌کند. در حال حاضر خرید از سایت Homary برای ساکنین ۱۰ کشور دنیا از جمله تمام ایالات متحده، برخی از کشورهای اروپا و آسیا مقدور است و آن‌ها تلاش می‌کنند که بتوانند کشورهای بیشتری را پوشش دهند.

 خرید از فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان

شیرآلات کاویان به عنوان یک مرجع معتبر برای خرید و تأمین شیرآلات بهداشتی فروشگاه اینترنتی خود را از سال 1393 راه اندازی کرد. این تولید کننده و طراح شیرآلات بیش از 20 سال در صنعت شیرآلات ساختمانی فعال بوده است و برند خود را بعد از سال ها فعالیت، در سال 1386 ثبت کرد. شیرآلات کاویان با گستره وسیعی از شیرآلات آشپزخانه، حمام، روشویی و توالت به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا به راحتی از خانه خود آنچه که برای پروژه‌های ساختمانی و بازسازی لازم دارند را انتخاب کرده و از فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان سفارش دهند. همچنین، با خدمات مشتریان حرفه‌ای و تحویل سریع، این فروشگاه تلاش می‌کند تا تجربه خرید آسان و رضایت‌بخشی را برای مشتریان خود رقم بزند. علاوه بر این، شیرآلات کاویان هم افزا یکی از خلاق ترین برندها در زمینه تولید شیرآلات در ایران است که محصولات خود را به صورت غیر کپی طراحی می کند و مدل های خاص و متفاوتی را در میان شیرآلات این شرکت خواهید یافت.  

شیر روشویی ساتین؛ شیرآلات کاویان هم افزا در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان

خرید از فروشگاه اینترنتی شیرآلات Faucet.com

یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید شیرآلات و محصولات لوله کشی Faucet.com است. همانطور که در این وبسایت قید شده است هدف این فروشگاه اینترنتی ارائه بهترین تجهیزات حمام و آشپزخانه، از جمله شیرآلات بهداشتی، و همچنین روشنایی و سخت‌افزار با قیمت‌های مناسب و خدمات پس از فروش بی‌نظیر است. در بخش فروشگاه اینترنتی شیرآلات Faucet.com از برندهای شیرآلات رهبر صنعت مانند کوهلر، موئن، دلتا و امریکن استاندارد محصولات متنوعی عرضه می شود و کاربران می توانند با اطمینان خرید خود را انجام دهند. در صورتی که خرید شما در زمان حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شود، واحد خدمات پس از فروش آماده رسیدگی به این مشکلات است و به سرعت محصول جایگزین برای شما ارسال می کند.

شیر ظرفشویی بلانکولینا

در دنیای امروز، خرید آنلاین شیرآلات به عنوان یک گزینه محبوب برای تهیه شیرآلات ساختمانی و بهداشتی جایگاه خود را پیدا کرده است. در این مقاله، چهار فروشگاه آنلاین برای خرید شیرآلات معرفی شدند. فروشگاه اینترنتی شیرآلات Ace Hardware یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم منزل، دکوراسیون، تجهیزات لوله کشی و شیرآلات است. این فروشگاه دارای مجموعه‌ای گسترده از محصولات مختلف برندهای معتبر است و از سال 1924 فعالیت خود را آغاز کرده است. فروشگاه آنلاین شیرآلات Homary  یک پلتفرم بین‌المللی آنلاین برای خرید مبلمان، اثاثیه منزل، شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. این فروشگاه به مشتریان در بیش از ۱۰ کشور دنیا خدمات ارائه می‌دهد و به خریداران کمک می‌کند تا بهترین برندها را انتخاب کنند. فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان به عنوان یک تولید کننده و طراح شیرآلات با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت شیرآلات، از سال ۱۳۹2 وب سایت خود را فعال کرد. این فروشگاه تنوع و کیفیت بالایی از شیرآلات را به مشتریان ارائه می‌دهد. Faucet.comیکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای تهیه شیرآلات و تجهیزات لوله کشی است. این فروشگاه انواع محصولات با کیفیت از برندهای معتبر را با قیمت‌های مناسب و خدمات مشتری عالی ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا