۱۴ هزار واحد مسکن مهر به‌زودی در پرند و پردیس تحویل داده می‌شود

اخبار بازار ایران – علیرضا جعفری گفت:  به زودی در شهر جدید پرند شاهد افتتاح واحدهای مسکن مهر با حضور رئیس جمهور خواهیم بود که بخشی از این واحدها مسکن مهری  هستند که در تعهد خود شهرهای جدید بوده و تعدادی از واحدها هم که توسط تعاونی ها ساخته شده بود، مشکل تعاونی ها برطرف شده و به بهره برداری می رسد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، تست گرم متروی پرند هم هفته آینده با حضور وزیر راه وشهرسازی انجام می‌شود تا بعد از موفقیت تست گرم با دستور رئیس جمهور به بهره برداری برسد.

او می گوید: ۷ مدرسه و تعدادی هم از واحدهای زیربنایی و روبنایی با حضور رئیس جمهور در آینده نزدیک در شهر جدید پرند به بهره برداری خواهد رسید که در مجموع ۴ هزار واحد مسکن مهر در این شهر به متقاضیانی که چندین سال چشم انتظار بوده‌اند تحویل داده می شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر هم در شهر جدید پردیس و در فازهای مختلف تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود. در حوزه تکمیل واحدهای مسکن مهر تعدادی واحد هم در شهر جدید هشتگرد است که مجموع آنها را به زودی اعلام می کنیم.

او اظهار کرد: تمامی تلاش خود را برای تکمیل واحدهای مسکن مهر باقی مانده به کار گرفته‌ایم و به زودی واحدهای باقی مانده مسکن مهر در شهرهای جدید را تکمیل کرده و به بهره برداری می رسانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا