محکم ترین النگو های طلا را از کجا تهیه کنیم؟

به‌جرئت می‌توان گفت که بهترین روش برای خوشحال کردن خانم‌ها خرید طلاست. زیورآلات طلا به صورت‌های مختلفی نظیر گردن­بند، النگو، گوشواره و… در بازار وجود دارند. در میان تمامی زیورآلات، النگو بین بانوان از برتری و محبوبیت خاصی برخوردار است. در ادامه مطلب می‌خواهیم شما را با محکم ترین النگو های طلا در سال جدید آشنا کنیم.

به این دلیل به این موضوع می‌پردازیم که در هنگام خرید النگو همه حواس‌ها به زرق‌وبرق و زیبایی النگو پرت می‌شود و کسی حواسش به کیفیت و استحکام آن نیست. زیبایی ظاهری النگو در کنار استحکام آن می‌تواند معیار خوبی برای یک خرید موفق باشد؛ در‌ نتیجه اگر قصد خرید النگو طلا داشته؛ ولی اطلاعات کمی در این خصوص دارید، بهتر است ادامه مطلب را دنبال کنید.

درباره استحکام النگو طلا

علاقه به النگوی طلا اختصاص به سن خاصی ندارد و تمام رده‌های سنی بانوان از آن استفاده می­کنند. به طور معمول النگوها در ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. نباید تصور کنید چون یک النگو نوع ظریف بوده، استحکام آن کم است و یک النگو چون پهن بوده، استحکام آن بسیار زیاد است. در خصوص استحکام یک النگو شما بایستی شناخت بسیار خوبی از مدل‌های مختلف محکم ترین النگو های طلا داشته باشید؛ زیرا تنها در این صورت است که می‌توانید النگویی محکم و بادوام خریداری کنید.

دسته‌بندی کلی النگوهای طلا

اگر سری به مغازه‌های طلافروشی زده باشید و یا از کنار آنها عبور کرده باشید، متوجه تفاوت در مدل‌های مختلف النگوهای طلاشده‌اید. به طور کلی می­توان النگو های طلا را به دودسته تقسیم‌بندی کرد. ما در ادامه در مورد ویژگی­های هر یک از این دو مدل مواردی را بیان می­کنیم:

النگو تک‌پوش

این نوع النگوها معمولاً با وزن و پهنای زیادی تولید می‌شوند؛ به همین دلیل به آنها تک‌پوش گفته می‌شود؛ زیرا به دلیل سنگینی زیاد به تنهایی در دست انداخته می­شوند نه همراه با چند النگوی دیگر. بد نیست بدانید که این نوع النگوها طرف‌داران خاص خود را دارند.

النگو طلا باریک

برخلاف مدل قبلی این نوع النگوها باظرافت و دقت بسیار بیشتری تولید می‌شوند. به‌طورکلی استقبال بانوان از النگوهای باریک و سبک بسیار زیاد است و این نوع النگوها از محبوبیت بی‌نظیری در بین بانوان برخوردار هستند. ازآنجایی‌که این نوع النگوها در عرض‌های بسیار باریک تولید می‌شوند، گزینه بسیار خوبی برای هدیه و کادو به دوستان و عزیزانتان به‌حساب می‌آید. از طرفی نگهداری از النگوهای طلای باریک کمی سخت‌تر از مدل تک‌پوش است؛ زیرا به دلیل ظرافت خاصی که دارند، امکان آسیب‌دیدگی در آنها نیز وجود دارد.

لیست محکم‌ترین النگوهای طلا در سال 1402

اگر به دنبال خرید النگویی محکم و زیبا هستید، ما به شما طلا و جواهری آرام را پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه یکی از باسابقه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش طلا و جواهر به‌حساب می‌آید. در ادامه می‌خواهیم شما را با لیست جدیدترین و محکم ترین النگو های طلا که در این مجموعه نیز عرضه می­شود، آشنا کنیم. این موارد عبارت‌اند از:

النگو آتوسا

بدون شک می‌توان النگو آتوسا را جزو زیباترین و دلرباترین النگوهای موجود به‌حساب آورد. زیبایی بیش از حد در کنار استحکام بالا این مدل را جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین النگوهای سال 1402 کرده است. سایزبندی 1 تا 5 این النگو در وب‌سایت جواهری آرام وجود دارد. اگر قصد خرید النگو را دارید، به‌هیچ‌عنوان النگو آتوسا را از دست ندهید.

IMG 2947 scaled 1

النگو تمدن

النگو تمدن کد 100 دومین النگویی است که قصد معرفی آن به شما را داریم. این النگو نیز با بهره‌گیری از یک طرح زیبا و چشم‌نواز در دل بانوان ایرانی جای خاصی پیدا کرده است. بارزترین ویژگی و نقطه قوت این طرح استحکام آن بوده که در نگاه اول حتماً به این مورد پی خواهید برد.

313251AB DC35 47A7 8526 6597A4847973 scaled scaled 1

النگو یزدی دیبا

شاید بتوان لقب شیک‌ترین النگو دنیا را به این مدل داد. این النگو از جدیدترین و به‌روزترین مدل‌های النگو یزدی به‌حساب می‌آید. شایان‌ذکر بوده که النگو یزدی دیبا نیز جزو پرفروش‌ترین مدل‌های النگو در سال 1402 بوده است؛ در نتیجه شما هم می‌توانید این النگو را برای خرید برگزینید. مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

8C453807 CE73 4FE9 B18A 0982ED942539 scaled 1

النگو هاتف اصفهان

اگر به دنبال خرید النگویی هستید که پس از استفاده طولانی‌مدت تغییر رنگ ندهد و به همان شکل اولیه خود باقی بماند، النگو هاتف اصفهان بهترین گزینه است. دغدغه‌ای که بیشتر افراد در حین خرید النگو دارند، این است که النگو خریداری شده پس از مدتی تغییر رنگ یا شکل دهد؛ اما این مشکل اصلاً در النگو هاتف اصفهان دیده نمی‌شود. شما می‌توانید بدون نگرانی از این النگو به صورت دائم استفاده کنید.

در بالا 4 مورد از بهترین و محکم ترین النگو های طلا در سال 1402 را به شما عزیزان معرفی کردیم. این چهار مدل از زیبایی و درخشندگی بسیار خاصی برخوردار هستند. تمامی این مدل‌ها در سایزهای مختلف در وب‌سایت طلا و جواهر آرام موجود بوده و شما عزیزان می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت سفارش و خرید النگو مدنظر خود اقدام کنید.

IMG 2494 scaled 1

استفاده طولانی‌مدت از النگو طلا

خیلی از افراد و خانواده‌ها اصول و روش‌های صحیح استفاده و نگهداری از النگو طلا را نمی‌دانند. این افراد تصور می‌کنند که چون جنس این النگو از طلاست، دیگر نیازی به هیچ نگهداری یا تمیزکاری ندارد؛ اما واقعیت چیز دیگری است. اگر می‌خواهید عمر و استحکام النگو طلایی که خریداری کرده‌اید، بیشتر شود، این موارد را رعایت کنید:

  1. اگر از خرید النگو طلا شما بیش از 180 روز یا به عبارتی 6 ماه می‌گذرد، باید النگو را نزد طلافروش برده و از او بخواهید که النگوی شما را آبکاری کند. توجه به همین یک نکته باعث حفظ زیبایی و درخشندگی النگوی طلا شما می­شود.
  2. اگر چنانچه النگوی شما دارای نگین است، حواستان باشد که نگین کار شده بر روی النگو با کوچک‌ترین ضربه‌ای از جای خود در می‌آید؛ در نتیجه حتماً حواستان به نگین روی النگو باشد. نگین­ها زیبایی اصلی النگوهای نگین دار به حساب می‌آیند.
  3. بر خلاف باور عمومی به‌هیچ‌عنوان از ضدعفونی‌کننده‌ها نظیر سفیدکننده‌های لباس و… برای شستشو و تمیزکاری النگو استفاده نکنید. با انجام این کار النگوی شما کدر می­شود و شفافیت خود را از دست می‌دهد. حواستان به این مورد باشد تا النگو مانند روز اولش براق و درخشان بماند.
  4. در هنگام استفاده از خوشبوکننده‌هایی نظیر انواع عطر و ادکلن النگو را از تماس مستقیم با این موارد دورنگه دارید؛ زیرا مواد موجود در عطرها و ادکلن‌ها به‌مرورزمان باعث تیرگی و کدرشدن النگوی شما می‌شوند.
چه مدل النگویی به دستم می‌آید؟

ممکن است برای یک عده از بانوان النگو هاتف اصفهان که جزو محکم ترین النگو های طلا به‌حساب می‌آید، بسیار دلبری کند و جذاب به نظر برسد؛ ولی برای عده‌ای دیگر از بانوان نه. این گونه نیست که بتوان یک النگوی خاص را به تمام خانم‌ها پیشنهاد کرد، بلکه این موضوع به سلیقه هر شخص و ویژگی­های مچ او بستگی دارد.

استفاده از النگوهای باریک اختصاص به بانوانی دارد که مچ دست آنها کوچک و لاغر است؛ زیرا با مچ دست آنها تناسب بیشتری دارند. برای افرادی که مچ دست بزرگ‌تری دارند، استفاده از النگوی تک‌پوش می‌تواند گزینه خوبی باشد. گرچه لزوماً این‌گونه نیست. فراموش نکنید که از النگوی مناسب و اندازه مچ دست خود استفاده کنید؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است مچ دستتان آسیب‌ ببیند و دست شما اذیت شود.

رنگ پوست هم عامل مؤثر دیگری در هنگام خرید النگوی طلا به‌حساب می‌آید. اگر رنگ پوست شما در طیف رنگ­های گرم قرار دارد، بهترین انتخاب برای شما استفاده از طلای زرد است. حال اگر پوست شما در طیف رنگ­های سرد قرار دارد، بهتر است از طلای سفید استفاده کنید. چنانچه رنگ پوست شما در این دو دسته بندی نیست و رنگ پوست خنثی دارید، می‌توانید از هر دو رنگ النگو برای خود استفاده کنید.

تفاوت النگوی ایرانی با النگوهای سایر کشورها

ممکن است دو دل شده باشید که از بین النگوهای داخلی یا خارجی کدام یک را تهیه کنید. در این بخش تفاوت‌های النگوهای داخلی و خارجی را بررسی می‌کنیم. اولین و واضح‌ترین تفاوت را می‌توان در ظاهر النگوهای ساخت ایران نسبت به سایر کشورها مشاهده کرد. اگر بخواهیم تفاوت‌های النگوهای ایرانی و خارجی را یکبار برای همیشه بررسی کنیم، به لیست زیر می‌رسیم:

  1. تفاوت در ظرافت و ضخامت: النگوهایی که در کشورمان تولید می‌شوند از ظرافت خاصی برخوردار هستند. این در حالی بوده که النگوهای ساخت خارج کمی ضخیم­تر از نسخه ایرانی هستند؛ بنابراین از این به بعد می‌توانید از روی ظاهر یک النگو، داخلی یا خارجی بودن آن را تشخیص دهید.
  2. رنگ: مورد بعدی رنگ آنهاست. رنگ النگوهای ساخت ایران به زرد کم‌رنگ می‌زند؛ اما رنگ النگوهایی سایر مناطق مخصوصاً کشورهای حاشیه خلیج‌فارس زرد پر‌رنگ است. این دومین نکته برای تشخیص النگو ایرانی از غیرایرانی محسوب می­شود.
  3. عیار طلا: این مورد کمی تخصصی‌تر است. بیشتر النگوهای تولید شده در کشورمان عیارهای 18 و 24 دارند. برای اینکه یک النگو در لیست محکم ترین النگو های طلاقرار بگیرد، داشتن عیار بالا بسیار تأثیرگذار است.

عیار طلاهای تولید کشورمان از عیار طلاهای بعضی کشورها بیشتر بوده و از عیار طلاهای بعضی کشورها کمتر است. مثلاً عیار طلای تولید شده در کشور هند بین 14 تا 18 بوده که نسبت به عیار طلاهای ایرانی خیلی کمتر است. در عوض عیار طلای کشورهای عربی از 20 شروع می­شود و به بالا می‌رود

معتبرترین مکان برای خرید النگو طلا

اگر به دنبال خریدی بی‌دغدغه و راحت هستید، ما به شما جواهری آرام را پیشنهاد می­کنیم. این مجموعه یکی از باسابقه‌ترین مجموعه‌ها در زمینه فروش طلا و جواهر در کشورمان به‌حساب می‌آید. رضایت مشتریان و افرادی که از این مجموعه خرید کرده‌اند، عامل دیگری است تا شما عزیزان با خیالی راحت النگوی مدنظر خود را از این مجموعه سفارش دهید.

سایزبندی النگوها در این وب‌سایت کامل و دقیق است. می‌توانید باتوجه‌به سایز مچ دست خود خرید خود را انجام دهید. برای خرید محکم ترین النگو های طلاتنها کافی است به وب‌سایت طلا و جواهر آرام مراجعه کرده و از میان مدل‌های متنوع موجود، النگوی مدنظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا