سهم ایران از واردات و صادران نایلون

اما چگونگی وارد و صادرکردن این محصولات قوانین و مقررات مخصوصی دارد که باید توسط واردکنندگان و صادرکنندگان رعایت شود. این دسته از لوازم دارای کاربرد بسزایی در کشور ما هستند که امکان کسب درآمد از این طریق، ایده عالی برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌آید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه ‌با صادرات و واردات این محصولات در ایران در ادامه محتوا همراه ما باشید.

پاکت نایلونی

چگونگی صادرات و واردات نایلون به کشور

برای صادرات هر محصولی به کشور از جمله این محصول، تولیدکنندگان باید با راهکارهای آن آشنایی کامل داشته باشند. برای این کار باید از راه قانونی و طبق قوانین گمرکی پیش رفت تا مشکلاتی به وجود نیاید. البته این مقررات شامل واردات این محصول، همچنین محصولات مشابهی چون استرچ، شیرینک، سلفون،‌ نایلکس و موارد دیگری می‌شود. تولیدکننده‌ای که در کشور به صادرکردن نایلون می‌پردازد، باعث امتیازات زیر خواهد شد:

  • شناخته‌شدن این محصول در کل جهان
  • امکان واردکردن سرمایه بالایی از طریق این لوازم
  • بالابردن رتبه تولیدات خود در بازار جهانی
  • ایجاد عرصه رقابتی

وزین پلاست یکی از تولیدکنندگان محصولاتی چون نایلون، استرچ، شیرینک، سلفون،‌ نایلکس و …بوده که توانسته است به ‌خوبی هم بازار داخلی را تامین کند و هم در زمینه صادرات موثر واقع شود.

کشورهای علاقمند به وارد کردن نایلون ایرانی

خوشبختانه باتوجه‌ به اینکه ما در زمینه تولید این محصول، تولیدکنندگان موفقی در کشور داریم و تولید آن بسیار باکیفیت و مرغوب نسبت به سایر کشورها انجام می‌گیرد؛ بنابراین رغبت بالایی در کشورهای همسایه چون ترکیه، عراق، امارات، عمان و … نسبت به دریافت این محصولات از کشور ما وجود دارد.

هر چند که تحریم‌های صورت گرفته، بازار کشور را به سایر نقاط دنیا بسته است؛ اما خوشبختانه همین میزان صادرات توانسته باعث شهرت جهانی تولیدکنندگان ما در زمینه تولید و صادرکردن نایلون شود.

مراتب صادر کردن نایلون

تولیدکنندگان معتبر ایرانی در زمینه تولید این محصول، تولیدات موفقی داشته‌اند و توانسته‌اند بازار داخلی را به ‌خوبی تامین کنند؛ بنابراین به صادرات آن روی آوردند که این موضوع به دلیل درخواست بالای کشورهای همسایه برای صادرات این وسیله رخ داد. در صورتی‌ که یک صادرکننده شناخته شده باشید، خودبه‌خود برای شما بازار جهانی ایجاد خواهد شد.

اما در شرایطی که به‌ عنوان یک تولیدکننده قرار است به‌ تازگی محصولات خود را صادر کنید، باید به دنبال مشتری باشید تا تمامی خریدهای خود را به ‌صورت قانونی انجام دهند و هزینه خوبی بابت آن‌ها به شما بدهند. صادرات این محصول شامل مراحل زیر است که عبارت‌اند از:

  • ارائه پیش فاکتور
  • بسته‌بندی مناسب آن‌ها
  • مشخص‌کردن ارزش گمرکی
  • مبالغ مشخص شده برای حمل‌ونقل
  • مبالغ موردنیاز برای بازکردن حساب
  • منعقد کردن قراردادهای حمل و بیمه‌کردن
  • رسید بازرسی‌کردن کالا
  • رسید ارسال کالا
  • و …
تنوع رنگ نایلون

تولید نایلون باکیفیت

تولیدکردن چنین محصولاتی به‌ صورت باکیفیت، باید از دقت در مواد اولیه و طراحی و ساخت برخوردار باشند تا خریداران از خریدی که انجام می‌دهند رضایت داشته باشند. این محصولات شامل: دستکش‌های یکبار مصرف، کیسه‌های فریزر، سفره‌های یک‌بارمصرف، پلاستیک‌های دسته‌دار در اندازه‌های مختلف و … هستند. برای تولید کردن این نوع محصولات باید تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار داشت؛ چرا که نحوه تولید آن‌ها از مراحل مخصوص به خود برخوردار هستند.

از جمله این مرحله‌ها شامل ذوب کردن مواد خام، سردکردن و فرم ‌دادن هر کدام از این مواد است. در حرارت دادن مواد اولیه، باید آن‌ها را در دستگاه‌های مخصوص ذوب ریخت، بعد از انجام این مرحله‌ها، وقتی پلاستیک‌ها به شکل خمیر در آمدند، وارد دیگر مرتبه‌های تخصصی برای درست ‌کردن نایلون می‌شوند.

معرفی انواع نایلون

نایلون‌ها جزو لوازمی هستند که در هر جایی کاربرد دارند. این وسیله‌ها باید به شکل دقیق و با تمرکز بالا طراحی و تولید شوند تا بی‌کیفیت نباشند. این وسیله دارای انواع گوناگونی است که در نوع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. هر یک از انواع این لوازم بر اساس مصرف با یکدیگر تفاوت دارند و هر فردی باید نوع موردنیاز خود را خریداری کند. انواع آن به شکل زیر است:

سلفون، نایلکس و استرچ از دیگر محصولاتی هستند که باتوجه ‌به موارد استفاده بالای آن‌ها و پر فروش بودنشان، در کشور توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی ساخته می‌شوند. این محصولات پس از تولید در بازار عرضه شده که خوشبختانه باتوجه‌ به تولید این محصولات در داخل کشور، وارد کردن انواع آن به میزان کمی انجام می‌شود.

نایلون حبابدار

تولیدکننده معتبر داخلی انواع نایلون

همان‌طور که گفتیم با توجه ‌به موجود بودن بسیاری از مواد اولیه و تجهیزات ساخت محصولات این چنینی در کشور، میزان وارد کردن آن‌ها به داخل کشور بسیار کم است. معمولا این محصولات از حجم بالای صادرات به کشورهای همسایه برخوردار هستند و درصد بالایی را به خود اختصاص داده‌اند. یکی از تولیدکنندگان این نوع محصولات در کشور که با سابقه درخشانی تولیدات خود را انجام می‌دهد، وزین پلاست است.

وزین پلاست از توليدکنندگان معتبر داخلی در زمینه تولید محصولاتی چون: انواع نایلون، سلفون، شیرینگ، استرچ و پاکت به شمار می‌آید. این تولیدکننده با برخورداری از قدمت بالا و طویل، تولیدات فوق‌العاده‌ای دارد و توانسته است با برترین برندهای داخلی چون خودرویی، پزشکی، غذایی و … همکاری خوبی با مجموعه‌ها و افراد داشته باشد. برای خرید محصولات وزین پلاست می‌توانید به‌ صورت عمده اقدام کنید.

محصولات جدید این تولیدکننده معتبر داخلی شامل مواردی همچون کیسه زباله (چاپ صادراتی، چاپ ارزان، چاپ بیمارستانی و خانگی)، سفره یکبار مصرف (باکیفیت صادراتی، مجلسی و پلاستیکی، تعداد چاپ رنگ دلخواه) و … است. وزین پلاست تا این زمان توانسته رضایتمندی خریداران داخلی را جلب کند و با صادرات میزان محصولات بسیار به کشورهای همسایه نیز، طرفدران بسیاری پیدا کند. موضوعی که لازم است درباره این تولیدکننده بدانید، این است که رتبه خوبی در بازار داخلی و جهانی نیز دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا