ساخت و ساز مسکن سرعت گرفت

اخبار بازار ایران – مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان؛ گفت: امروز فراوانی تولیدات ایرانی و مصالح ساختمانی ایرانی گسترده‌تر از مرزهای ایران است و به خارج از مرزها کشیده شده است که نشان دهنده رشد در صنعت ساختمان است.

وی افزود: حدود ۸۰ درصد از محصولات صنعت ساختمانی ما در کشور امکان صادرات دارند و ۷۵۰ عدد از شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه شرکت کردند و ظرفیت بزرگی در این حوزه در کشور وجود دارد و ما باید بازارسازی گسترده‌ای در این حوزه انجام دهیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: پروژه نهضت ملی مسکن این روزها با شتاب بیشتری در مسیر تک ویلایی گرفته شده است و ساخت و ساز آغاز شده که ضرورت دارد در ساخت این واحدها از نماد ایران زمین بهره کافی ببریم.

بذرپاش گفت: صادرات مصالح ساختمانی از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار است و بنا بر این است با پذیرایی از مهمان خارجی در کشورمان این موضوع مورد توجه قرار بگیرم.

وی از تأسیس از نمایشگاه دائمی در شهر دمشق و ارائه پیشنهاد آن به دولت سوریه خبر داد.

بذرپاش گفت: صادرات مصالح ساختمانی از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار است و بنا بر این است با پذیرایی از مهمان خارجی در کشورمان این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

وی از تأسیس از نمایشگاه دائمی در شهر دمشق و ارائه پیشنهاد آن به دولت سوریه خبر داد.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا