ورق a516 از کجا بخریم؟

ما در این مطلب قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم و شما را با یکی از برترین مراکز برای خرید ورق a516 آشنا کنیم؛ اما بهتر است پیش از آن با این ورق فولادی پرکاربرد آشنا شوید تا بتوانید با خیال راحت، ورق فولادی a516 را از شرکت‌های معتبر خریداری کنید.

آشنایی با ورق a516

شاید پیش از این نیز با ورق a516 آشنا شده باشید، اما بهتر است در اینجا مروری کوچک بر ویژگی‌ها، کاربرد و مشخصات فنی این ورق داشته باشیم. ورق a516 که در دسته ورق‌های فولاد کربنی قرار دارد، از ترکیب عناصری همچون فسفر، گوگرد، منگنز و سیلیکون تشکیل شده است.

ورق a516 در 4 گرید مختلف 55، 60، 65 و 70 تولید می‌شود که هر یک از این گریدها دارای میزان کشش متفاوتی هستند. ترکیبات به کار رفته در ساخت و تولید این ورق سبب شده است تا این ورق کربنی دارای میزان تحمل بالایی در برابر فشار و دما باشد. این موضوع، ورق‌های a516 را به یکی از پرمصرف‌ترین آلیاژهای صنعتی تبدیل کرده است.

این ورق‌ها علاوه بر ساخت لوله‌ها و تجهیزات صنعتی، در صنایع پتروشیمی نیز کاربرد بسیاری دارند. از دیگر کاربردهای این ورق‌ها می‌توان به ساخت پل‌ها، ساختمان‌سازی، تولید کانتینرهای بار، ساخت جعبه‌های حمل‌ونقل، تولید قطعات خودرو و کامیون و … اشاره کرد.

ویژگی‌های ورق A516

ورق A516 در سه گرید مختلف تولید می‌شود که هرکدام کاربردهای متعددی دارند. این محصول برای خدمات با دمای متوسط و پایین‌تر در کاربردهای مخازن تحت فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد که در آن چقرمگی و انعطاف‌پذیری عالی مورد نیاز باشد. از این نوع چهار درجه با حداقل مقاومت کششی در محدوده 55 ksi تا 70 ksi در دسترس هستند. جهت مشاهده لیست قیمت ورق a516 کلیک کنید.

images 1689232094 64afa2de4f406

ورق a516 از کجا بخریم؟

اکنون که با ورق a516، ویژگی‌ها، مشخصات و کاربردهای مختلف آن آشنا شدید، وقت آن است که به سراغ یک شرکت معتبر در زمینه فروش این محصول بروید و ورق موردنیاز خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید. اما برای خرید به سراغ چه شرکتی برویم؟

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید ورق a516 باید به آن توجه کنید، کیفیت ورق است. متاسفانه برخی از ورق‌های a516 موجود در بازار از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و حتی در برخی موارد تولید آن‌ها به طور دقیق بر اساس استانداردهای روز انجام نشده است. وجود این ورق‌های بی‌کیفیت سبب شده است تا خرید ورق a516 کمی با مشکل مواجه شود. به همین دلیل، خرید از شرکتی که بتواند خیال شما را از بابت کیفیت محصول مطمئن کند، اهمیت زیادی دارد.

شرکت مهدفولاد، یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه فروش محصولات فولادی از جمله ورق a516 است که این ورق‌ها را در ضخامت‌ها و ابعاد مختلف به فروش می‌رساند. ورق‌های ارائه شده در این شرکت، در کارخانه‌های اکسین اهواز و فولاد مبارکه اصفهان و بر اساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند. همچنین امکان خرید این ورق‌ها از مجموعه مهدفولاد هم به صورت رول و هم به صورت شیت وجود دارد.

قیمت روز ورق a516 در مهدفولاد

اکنون که به سوال ورق a516 از کجا بخریم؟ پاسخ دادیم، بهتر است قیمت این محصول را نیز مورد بررسی قرار دهیم. قیمت ورق a516 با توجه به ویژگی‌هایی از جمله کیفیت ورق، متریال به کار رفته در ساخت، روش تولید، ضخامت و ابعاد و نیز استانداردهای به کار رفته در آن، متفاوت است. همچنین نوسانات قیمت ارز و قیمت جهانی فولاد نیز سبب تغییر قیمت لحظه‌ای این محصول می‌شوند. با توجه به موارد گفته شده، اطلاع از قیمت دقیق ورق a516 از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد، لیست قیمت دقیق و روز ورق a516 را در این سایت مشاهده کنید. شرکت مهدفولاد این ورق‌های آلیاژی را با بهترین قیمت موجود در بازار ارائه می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت به خرید محصول در ابعاد و مشخصات موردنیاز خود بپردازید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا