حضور استارتاپ ایرانی در جیتکس مراکش

اخبار بازار ایران – جیتکس، بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان این بار به آفریقا رفته و از میراث ۴۲ ساله این نمایشگاه در ارتباط با غول‌های فناوری، دولت‌ها، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و مراکز نوآوری جهانی برای شتاب بخشیدن، همکاری و کشف سرمایه‌گذاران جدید در این قاره که روز به روز در حال رشد در جهان است، بهره ببرد.

جیتکس آفریقا از ۳۱ می تا ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۰ خرداد الی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲) در مراکش برگزار شد و توجه جهان فناوری را به پتانسیل گسترده جوان‌ترین قاره جهان جلب کرد و چشم‌اندازی را برای ارتباط بیشتر، پایدارتر و فراگیرتر و اقتصاد مبتنی بر فناوری شکل داد.

در همین راستا محمد بیاتی مدیرعامل این استارتاپ گفت: «بچین بریم» یک پلتفرم جامع در زمینه گردشگری است که خدمات هوشمند، ویژه سفرهای خارجی را ارائه می‌دهد و تاکنون توانسته تنها در مدت کوتاهی پس از آغاز فعالیت خود در زمینه ارائه خدمات بلیط هواپیمایی، رزرو اقامتگاه (خانه، ویلا و …) و برنامه‌ریزی سفر مبتنی بر هوش مصنوعی، موفقیت‌های خوبی را در کشور ترکیه و دبی بدست بیاورد.

این استارتاپ نوپا و موفق ایرانی پس از کسب موفقیت و تحقق وعده‌های خود در رابطه با کاهش هزینه‌های سفر، ارتقا کیفیت سفر و تنوع بالا در شیوه‌های اسکان گردشگران، این بار با حضور در Gitex مراکش گام مهمی برداشته است.

وی ادامه داد: این استارتاپ تنها برند ایرانی حاضر در جیتکس آفریقا بود که با ارائه و معرفی محصول نوآورانه خود به مدیران، سرمایه‌گذاران و عموم مردم گامی در صنعت گردشگری برداشت و با گروه هدف‌های مربوط در این زمینه همکاری کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا