تاپ و گران ترین برندهای تولید کننده لباس مد و فشن

در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به لوکس‌ترین برندهای لباس، تاریخچه آن‌ها و آنچه که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند، خواهیم داشت.

شانل

Chanel یک خانه مد فرانسوی است که بیش از یک قرن در خط مقدم مد لوکس بوده است. این برند که به خاطر کت و شلوار نمادین شانل و کیف های دستی لحافی معروف است، مترادف با پیچیدگی و ظرافت شده است. با قیمت هایی که می تواند به ده ها هزار دلار برسد، شانل یکی از گران ترین برندهای پوشاک در جهان است.

گوچی

گوچی یک برند لوکس ایتالیایی است که از دهه 1920 مدهای گران قیمت را ایجاد کرده است. این برند به دلیل طراحی های جسورانه و استفاده از مواد باکیفیت شناخته شده است که می تواند با قیمت گزافی همراه باشد. از کیف های دستی گرفته تا لباس، گوچی برندی است که مترادف با تجمل و انحصار است.

لویی ویتون

لویی ویتون یک خانه مد فرانسوی است که از سال 1854 مد و اکسسوری های پیشرفته تولید می کند. این برند به خاطر بوم و کالاهای چرمی نمادین و همچنین مجموعه لباس های گران قیمت خود شناخته شده است. با قیمت هایی که می تواند به ده ها هزار دلار برسد، لویی ویتون یکی از گران ترین برندهای پوشاک در جهان است.

پرادا

پرادا یک خانه مد لوکس ایتالیایی است که از سال 1913 مدهای پیشرفته تولید می کند. این برند به دلیل طراحی های مینیمالیستی و استفاده از مواد با کیفیت بالا که می تواند با قیمت گزافی همراه باشد، شناخته شده است. از کیف های دستی گرفته تا لباس، پرادا برندی مترادف با تجمل و انحصار است.

هرمس

هرمس یک خانه مد لوکس فرانسوی است که از سال 1837 مد و اکسسوری های پیشرفته تولید می کند. این برند به خاطر کیف های دستی نمادین Birkin و Kelly و همچنین مجموعه های لباس های گران قیمت خود شناخته شده است. هرمس با قیمت هایی که می تواند به صدها هزار دلار برسد، یکی از گران ترین برندهای پوشاک در جهان است.

دولچه گابانا

Dolce & Gabbana یک خانه مد لوکس ایتالیایی است که از سال 1985 مدهای گران قیمت را تولید می کند. این برند به دلیل طراحی های جسورانه و استفاده از مواد با کیفیت بالا که می تواند با قیمت گزافی همراه باشد شناخته شده است. از کیف های دستی گرفته تا لباس، دولچه و گابانا برندی است که مترادف با تجمل و انحصار است.

ورساچه

ورساچه یک خانه مد لوکس ایتالیایی است که از سال 1978 مدهای گران قیمت تولید می کند. این برند به دلیل طراحی های جسورانه و استفاده از مواد با کیفیت بالا که می تواند با قیمت بالایی همراه باشد، شناخته شده است. از کیف های دستی گرفته تا لباس، ورساچه برندی مترادف با تجمل و انحصار است.

تام فورد

تام فورد یک طراح مد آمریکایی است که نام تجاری لوکس خود را در سال 2006 راه اندازی کرد. این برند به خاطر لباس ها و اکسسوری های سطح بالای خود که می تواند با قیمت گزافی همراه باشد شناخته شده است. از کت و شلوارهای دوخت گرفته تا کت های چرمی، تام فورد برندی است که مترادف با تجمل و انحصار است.

بالنسیاگا

Balenciaga یک خانه مد لوکس فرانسوی است که از سال 1919 مدهای پیشرفته تولید می کند. این برند به دلیل طراحی های آوانگارد و استفاده از مواد با کیفیت بالا که می تواند با قیمت گزافی همراه باشد شناخته شده است. از کیف های دستی گرفته تا لباس، Balenciaga برندی مترادف با تجمل و انحصار است.

بشقاب چینی صبحانه و لبه دار

بشقاب چینی بیضی شکل برند اجار ترکیه

محصولات برند اجار ترکیه acar

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا