آمادگی من برای پیروزی از من ابرموفق ساخت

پشم سنگ رشت

پشم سنگ رشت، یک محصول با کیفیت است که می تواند بعنوان یک عایق صوتی و حرارتی، خانه ی شما را امن و گرم می کند.

شاید برایتان جالب باشد، که بدانید پشم سنگ از چه چیزی تولید می شود؟ این ماده از ریشه شدن سنگ آذرین در دمای بالا تولید می شود.

هر چند که در تولید پشم سنگ، ماده ای اصلی سنگ حرارت دیده می باشد، اما مواد دیگری را هم با آن ترکیب می کنند، موادی همچون روغن و رزین که البته درصد آن ها بسیار کم و ناچیز می باشد.

حالا که دانستیم پشم سنگ چیست و چگونه تولید می شود، این سوال پیش می آید که از آن چه استفاده هایی می توان کرد؟

در جواب این سوال باید بگوییم، که پشم می تواند یک عایق فوق العاده باشد، که از آن در ساختمان سازی ها استفاده می کنند.

01 15

پشم سنگ سرامیکی

پشم سنگ سرامیکی یک عایق حرارتی شناخته شده است که در صنایع مختلف برای جلوگیری از عبور گرما از آن استفاده می شود.

پشم سنگ سرامیکی ماده ای است که برای اینکه انرژی هایی مثل گاز بیهوده تلف نشوند از آن برای عایق کردن استفاده می شود، از آنجا که این محصول در برابر حرارت مقاوم است به عنوان یک ماده غیر قابل اشتعال شناخته می شود.

استفاده از این عایق علاوه بر کاهش مصرف انرژی هایی مانند گاز، باعث جلوگیری از آلوده شدن هوا هم می شود و کمک بزرگی به محیط زیست می کند و حتی بهبود فرآیندهای تولیدی می کند.

02 15

پشم سنگ شیروانی

پشم سنگ شیروانی یک ماده عایق پر کاربرد است که می تواند بیش از 100 برابر انرژی را ذخیره و مصرف آن را کاهش دهد.

پشم سنگ یک ماده عایق حرارتی در ساختمان و صنعت است، علاوه بر اینکه یکی از پرکاربرد ترین مصالح به عنوان یک منبع ساختمانی با صرفه جویی در مصرف انرژی است، کم هزینه و بسیار موثر است.

آن ها از ورقه های پشم سنگ ضد آب سفت و سخت و با چگالی بالا تشکیل شده اند که به ویژه برای عایق حرارتی و صوتی پوشش های عرشه طراحی شده اند.

انتخاب پشم سنگ با چگالی بالا به عنوان ماده عایق در این نوع سقف ها، علاوه بر عایق حرارتی و صوتی خوب، حفاظت در برابر آتش را نیز فراهم می کند، زیرا این ماده کاملاً غیر قابل احتراق است.

03 15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا