فعالیت ‌های درآمدزا را در اولویت بگذارید تا ثروتمند شوید

شال بافتنی زنانه

شال بافتنی زنانه یکی از پوشش های مناسبی است که در ایام سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد و تکمیل کننده استایل زمستانی است. شال بافت یک انتخاب مناسب برای پوشاندن سر بانوان در فصول سرد سال است که می تواند یک گزینه ی هوشمندانه برای جایگزین شدن کلاه و شال گردن باشد. شال بافتنی زنانه انواع پاییزه و زمستانی دارد که در تولید شال بافت زمستانی از نخ کاموای ضخیم تر برای گرمای بیشتر استفاده می شود. به طور کلی شال بافت دخترانه و زنانه یکی از انواع پوشاکی است که وجود آن در کمد لباس بانوان ضروری است و همانطور که از نام آن پیداست برای گرم نگهداشتن سر و گوش در فصل سرد مورد استفاده قرار می گیرد.

28 8

شال بافتنی مردانه

بسیار از ما شال بافتنی مردانه را از تولیدی های خانگی و یا مارکت های عرضه کننده ی این کالا خریداری می کنیم. امروزه با گسترش فضای مجازی و ایحاد سایت های عرضه کننده ی شال گردن مردانه دیگر نیازی نیست برای خرید این محصول از خانه خارج شوید. در انتخاب شال مردانه باید به نوع و نحوه ی پوشش خود دقت کرده و متناسب با اسپرت، اداری، مجلسی و موارد دیگر این شال گردن را انتخاب و استفاده کنید و هم چنین می توانید از یک طراح لباس برای این کار کمک بگیرید تا به اصطلاح خوش پوش باشید.

29 8

شال پاییزه موهر

شال پاییزه موهر به طور میانگین هر نخ آن از حدود 12 تا 23 سانتی متر طول دارد و قطر آن 49 تا 61 میکرون است. هر چه قدر قطر موهر کم تر باشد الیاف آن نرم و سبک تر می شود که در نتیجه ارزش آن بالا تر رفته و گران‌ تر نیز می‌ شود. این الیاف شال علاوه بر کشورهای استرالیا و ترکیه در ایران نیز همواره تولید می شوند. این محصول کشش بالایی داشته و کاملا ضد چروک و پرزدهی است همچنین به خاطر جنس خاص آن دوام بالایی داشته و در شست و شوی مکرر رنگ آن از بین نخواهد رفت. این شال ها در طرح های ساده، پلنگی، راه راه و چهار خانه در سایزهای 2 و 3 متری می باشد که در رنگ های طوسی، قهوه ای و شتری می باشد. توجه داشته باشید که با وجود حفظ گرمای بالا بسیار سبک بوده و استفاده راحتی خواهید داشت.

30 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا