با آجر دنیا را به نفع خود تغییر دهید

آجر فشاری مرغوب

مشخصات و ترکیبات بسیار ویژه‌ ای در آجر فشاری مرغوب به کار رفته است که می خواهیم چند مورد را نام ببریم این نوع آجر دارای ظاهر بسیار نچرالی می باشد و در واقع برای همین مورد از این نوع آجر برای نما های داخلی خانه استفاده می کنند آجر فشاری، از قدیمی ترین انواع آجر می باشد که از آن به آجرهای گری، آجر زبره یا آجر توپر یاد می شود.

زرد و قرمز رنگ های بسیار مهم آجر های فشاری می باشد که در واقع آجر ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشند و استفاده آن ها در موارد بسیار فراوانی می باشد یکی از مواردی که می تواند بر روی رنگ آجر تاثیر بگذارد دمای پخت آجر می باشد و در حقیقت هر چقدر که دمای پخت در این نوع آجر ها بیشتر باشد در نتیجه رنگ آن ها روشن تر خواهید بود‌.

04 14

آجر شاموتی کوره

آگاهی از موارد مهم در زمان خرید آجر شاموتی کوره به افراد کمک می کند خریدی خوب را تجربه کنند بهتر است خرید این محصول از تولید کننده ای انجام شود که محصولات با کیفیت ارائه می دهند و در ساخت آن از برترین خاک رس استفاده می کند قیمت یکی از فاکتورهایی است که هنگام خرید آجر نسوز شاموتی کوره نقش دارد و موارد مختلفی باعث تغییر در آن می شود.

یکی از موارد مهم که باعث تغییر در قیمت می شود نوسانات بازار است، قطعا تولید کننده که خاک رس برای ساخت محصول را با قیمت بالا تهیه می کند، محصول را نیز با قیمت بالا به فروش می رساند از دیگر مواردی که باعث بالا رفتن یا پایین آمدن بودجه در خرید محصول مورد نظر می شود نوع، کیفیت و برند آن است.

05 14

آجر فشاری شال

یکی از نکات اصلی و اساسی در هنگام خرید آجر فشاری شال، میزان کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در ساخت این محصول است داشتن ابعاد دقیق و استاندارد از دیگر اصولی است که باید به آن توجه داشت این کالا باید دارای ضایعات بسیار کم بوده و از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار باشد چنانچه این آجر در دمای بهینه پخته باشد، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر ضربات ناگهانی ترک نمی خورد.

وزن هر قالب و یا به عبارتی دیگر تعداد قالب های این محصول در هر تن نیز باید حین خرید مد نظر قرار گیرد گوشه های این محصول نباید خمیده باشد قیمت آجر فشاری شال به صورت عمده از قیمت آن به صورت خرد کمتر است نرخ این محصول بستگی به میزان کیفیت مواد اولیه، ماشینی یا پرسی بودن آن دارد.

06 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا