نکاتی که کیف پولتان را چاق و چله می کند

عسل چند گیاه اعلا

مهمترین معیار قیمت عسل چند گیاه اعلا کیفیت آن است.

برای تعیین کیفیت عسل باید آن را به آزمایشگاه تخصصی عسل بفرستید هر چه ساکارز و مواد معدنی موجود در عسل کمتر باشد، کیفیت و قیمت آن بالاتر است.

قیمت هر کیلو عسل چند گیاه بین 200 تا 250 هزار تومان است، این محصول را می توانید به صورت بسته بندی و فله ای تهیه کنید.

عسل چند گیاه در انواع بسته بندی ها و در وزن های مختلف عرضه می گردد.

چنانچه شما در این حوضه به عنوان عمده فروش و یا یک تاجر فعالیت می کنید می توانید با ارتباط گرفتن با مجموعه ما این محصول را در کمترین زمان ممکن و با حجم بالا تهیه نمایید.

25 8

عسل گون سمیرم

لازم است بدانید عسل گون سمیرم، از خواص بی نظیر برخوردار بوده که با وجود انواع ویتامینها و مواد معدنی فراوان برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت است.

مصرف کنندگان و علاقه مندان به انواع عسل طبیعی، هنگام خرید این محصول تنها به شکل ظاهری و رنگ آن توجه دارند اما کمتر کسی در مورد طبع عسل گون و دیگر ارقام تولیدی اطلاع دقیقی دارد.

باید اشاره کنیم که به علت تنوع پوشش گیاهی در هر منطقه برای تغذیه زنبورها و شرایط محیطی و دمایی طبع عسل گون بین گرم و خشک یا گرم و تر تا معتدل کاملاً متغیر است.

اگر محیط نگهداری زنبوها و نوع پوشش تغذیه آنها دارای رطوبت زیاد باشد، بدون شک میزان آب و رطوبت موجود در عسل نیز بیشتر از زمانی خواهد بود که عسل طبیعی در مناطق خشک تولید شده باشد.

26 8

عسل تک گل

برای خرید عسل تک گل از قبل باید نکات مربوط به نوع اصل این محصول که را بدانید در غیر این صورت ممکن است نوع تقلبی را به شما بدهند.

یک مرکز فروش مطمئن و پرفروش برای خرید این عسل در نظر بگیرید و یا در صورت امکان با تولید کننده آن ارتباط بگیرید.

به رنگ، عطر و طعم این عسل توجه داشته باشید همچنین بسته بندی آن را هم به دقت نگاه کنید که عاری از هر گونه شکستگی باشد.

اگر قصد خرید عسل تک گل را به صورت عمده دارید سعی کنید که از تولید کننده اصلی خرید خود را تکمیل کنید تا برایتان به صرفه باشد.

27 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا