کسب و کاری که مرا به آرزوی ثروتمندی ام رساند

ورق گالوانیزه دست دوم

امروزه ورق گالوانیزه دست دوم در صنایع مختلفی کاربرد دارد و به واسطه تفاوت آن با استیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته.برای اطلاع از انواع پرکاربرد آن با ما همراه باشید.

ورق گالوانیزه رنگی را با به کار گیری یک لایه پوششی از رنگ الکترواستاتیک بر روی ورق فولادی به وجود می آورند که در حدود ۱۵ رنگ مختلف برای ساخت این ورق ها وجود دارد.

علاوه بر تنوع رنگ، این ورق ها را در اشکال مختلفی نیز می سازند که از جمله آن ها می توان به طرح های کرکره ای، ذوزنقه ای، سفالی، هلالی، شیروانی و شکل های دیگر اشاره کرد که هر یک مزایا و موارد استفاده خاص خود را دارند.

19 10

ورق گالوانیزه چینی

کاربرد ورق گالوانیزه چینی فراتر از آن چیزی است که در ذهن ما وجود دارد و موارد بسیاری برای آن مشاهده می شود که معمول ترین آن ها استفاده به عنوان سقف یا شیروانی در ساختمان ها، ویلا ها و سوله ها است.

همچنین این ورق های رنگی به ویژه رنگ سفید آن در ساخت بدنه لوازم و وسایل خانگی مانند یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، آب گرمکن، توستر و مایکروفر، رایانه، اجاق گاز و بسیاری موارد دیگر به کار می روند.

کاربرد ورق گالوانیزه رنگی در تولید صنایع فلزی دیگر از جمله کابینت آشپزخانه، سازه های فلزی مانند میز و صندلی، پارتیشن ها و سایر تجهیزات اداری نیز قابل توجه است.

از طرفی استفاده از این ورق های رنگی در تولید کانتینر، ماشین های سنگین، بدنه خودرو ها و به طور کلی در صنایع مرتبط با حمل و نقل بسیار مرسوم است.

20 10

ورق گالوانیزه خرده فروشی

گفتیم که ورق های رنگی شیروانی همان سازه های ورق گالوانیزه خرده فروشی هستند که ماده اولیه آن ها فولاد معمولی است و طی فرآیند هایی در کوره به رنگ دلخواه در آمده اند.

فرآیندی که طی آن ورقه آهنی یا فولادی به ورق گالوانیزه تبدیل می شود، گالوانیزاسیون نام دارد که در آن از یک لایه محافظ برای پوشاندن ورق فولادی استفاده می شود.

تا علاوه بر افزایش طول عمر و ماندگاری فلز، به عنوان یک عایق برای مقابله با سرما و گرما استفاده شود.

در واقع ورق های رنگی شیروانی از فرم دهی و تغییر شکل ورق گالوانیزه توسط دستگاه های مخصوص ایجاد می شوند که به صورت اشکال مختلف و در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید شده و هر یک کاربرد خاص خود را دارند.

21 10

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا