با تفکری پول ‌ساز ثروت را جذب کردم

پولکی لیمویی

یکی از دلایل نوسان قیمت پولکی لیمویی مربوط به میزان تقاضای بازار و حجم خرید از سوی مردم است که بر روی قیمت تاثیرگذار است. از آنجایی که در تهیه پولکی از قند و شکر استفاده می شود، تغییرات قیمت این دو ماده اولیه هم در تعیین قیمت محصول فوق موثر است. کیفیت بسته بندی پولکی لیمویی و شرکت سازنده و برند آن هم عامل مهمی در تعیین قیمت این محصول در بازار است. پولکی لیمویی از نوع بسته بندی شده در بازه قیمتی بین 34 تا 42 هزار تومان در هر بسته در بازار به فروش می رسد.

07 11

پولکی خانگی

در هنگام خرید پولکی خانگی به بسته بندی پولکی دقت کنید زیرا بسته بندی برای حفظ و نگهداری در برابر گرما، رطوبت و همچنین حفظ شکل ظاهری پولکی بسیار مهم است. قیمت پولکی خانگی متفاوت می باشد و قیمت مشخصی را نمی توان برای آن درج نمود. با توجه به قیمت مواد اولیه و طعم های آن از قیمت واحدی برخوردار نیست. همچنین با توجه به مرغوب بودن، تازگی و همچنین نوع بسته بندی، دارای قیمت های متفاوتی در بازار است. با توجه به نکات گفته شده قیمت این محصول حدودا هر کیلو 100000 هزار تومان تا 250000 هزارتومان متغیر می باشد.

08 11

پولکی ساده

یکی از محصولات خوراکی و تنقلات که امروزه از طرفدارهای زیادی برخوردار می باشد پولکی بوده است که در طعمهای زعفرانی، کنجدی، نارگیلی و رژیمی موجود می باشد. پولکی ساده به عنوان یکی از آبنباتهای لذیذ بوده که در استان اصفهان تولید می شود و بسیاری از افراد این خوراکی را به عنوان سوغات به دیگر استانها می رسانند. پولکی به علت این که طعم شرینی را دارد می توان آن را به همراه چای و نوشیدنیهای گرم نوش جان کرد. این شیرینی دارای خواص و مواد معدنی بسیاری می باشد که می توانید با استفاده از آن میزانی زیادی از ان را وارد بدنتان کنید. برخی از افراد این محصولات لذیذ را با استفاده از عسل تولید می کنند که دارای فیبر زیادی بوده و می تواند تاثیرات مثبتی را بر روی بدن داشته باشد.

09 11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا