با این حوزه توانستم رشد مالی داشته باشم

کربنات سدیم صادراتی

کربنات سدیم صادراتی سبک سفید رنگ و بی بو است و عمده مصرف این ماده در تولید شیشه و کاشی و سرامیک است .کاربردهای دیگر آن شامل استفاده در تولید دیگر مواد شیمیایی، تولید انواع شوینده ها و بعضی دارو ها می باشد.

کربنات سدیم در کشور ما توسط برندهای متعدد تولید می شود و کربنات سدیم مراغه که از مهمترین این تولیدات است در دو گرید سبک و سنگین تولید و فرآوری می گردد و در صنایع متعدد استفاده می شود. ماده اولیه در تولید این متریال سنگ آهک است که با برخی از مواد معدنی دیگر مانند سدیم کلرید و کاتالیزور ترکیب می شود و طی فرآیندهایی به شکل پودری یکدست و سفید رنگ در می آید.

این پودر با توجه به درجه بندی و درصد مواد در گستره ای از صنایع بزرگ و کوچک از صنعت نفت و گاز گرفته تا صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و صنعت غذا و دارو استفاده می شود و کارکردهای متفاوتی را ایفا می نماید.

01 11

کربنات سدیم خوراکی

کربنات سدیم خوراکی به عنوان یکی از افزودنی های پرمصرف در آشپزی و صنعت تولید مواد غذایی به شمار می رود که کیفیت بسیار بالایی دارد.

بنابراین خریداران می توانند از طریق شماره های قابل دسترسی در سایت اینترنتی ما با ما تماس بگیرند و میزان درخواست و سفارشات خود را ثبت کنند.

سعی کنید این محصول را از برند های شناخته شده و مشهور تهیه کنید این گونه از کیفیت محصول خود مطمئن خواهید بود.

02 11

کربنات سدیم

قیمت کربنات سدیم عمده مرغوب با توجه به نوسانات موجود در بازار در هر ساعت و روزهای مختلف در حال تغییر می باشد.

قیمت گذاری کربنات سدیم در سال جاری به عوامل مختلفی بستگی دارد و همین امر باعث می شود که قیمت این کربنات سدیم بی نظیر و عالی دائما در حال تغییر باشد.

قیمت تقریبی کربنات سدیم 98.000 تومان الی 1.000.000 تومان می باشد که با توجه به نوع کربنات سدیم و حجم سفارش متفاوت است.

شما خریداران محترم برای دریافت اطلاعات جامع و کامل در مورد کربنات سدیم می توانید با کارشناسان مجرب سایت ما در ارتباط باشید و بهترین کربنات سدیم را تهیه نمائید.

03 11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا