با ذهن ایده سازم سنگ اسلب را به پول تبدیل کردم

سنگ اسلب صادراتی

اصلی ترین ماده تشکیل دهنده سنگ اسلب صادراتی ورق های پلکسی است. سنگ اسلب مصنوعی پلکسی از ورق پلاستیک خشک در کارخانه تولید می شود که به مقدار ناچیزی دارای انعطاف است. سنگ های پلکسی در چهار نوع رنگی، شفاف، نورگذر و آینه ای تولید می شوند.

این محصولات به علت خواصی که دارند در انواع طراحی فضا های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین عاملی که سبب محبوبیت سنگ های پلکسی شده است، برش آسان آن ها است.

نحوه ساخت سنگ اسلب مصنوعی صنعتی اینگونه است که رنگ دانه های اکسید آهن باعث ایجاد طرح و رنگ در سنگ شده و با ترکیب با مواد اولیه دیگر و قرار دادن آن در قالب های اسلب می توان این سنگ ها را در کاخانه تولید کرد.

16 9

سنگ اسلب ساختمان

سنگ اسلب ساختمان در بخش های مختلف ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از قابلیت های مهم ان نوع سنگ ها می توان به نصب آن در نمای بیرونی ساختمان اشاره کرد که باعث شده این محصول را از سایر سنگ های مصنوعی متمایز کند.

همانطور که گفته شد ، این سنگ ها در کارخانجات تولید می شوند و مصرف کنندگان می توانند با توجهبه طرح مورد نظر خود، آن ها را سفارش دهند.

مدت ها سنگ عقیق به عنوان سنگی گران قیمت برای استفاده در جواهرات و مجسمه برنجی به کار گرفته می شد.

سنگ اسلب مصنوعی عقیق با توجه به این که با قیمتی به مراتب مقرون به صرفه تر از نمونه طبیعی آن در بازار قابل دسترس است، می تواند جایگزین مناسبی جهت استفاده توسط دوستداران عقیق قرار گیرد.

17 9

سنگ اسلب شیراز

سنگ اسلب شیراز یکی از انواع پر فروش مرمریت اداوی به شمار می اید. سنگ اسلب مصنوعی لایت با پس زمینه قهوه ای کم رنگ یا نسکافه ای بسیار مناسب برای میط داخلی ویلا های برون شهری می باشد.

همچنن با توجه به برخورداری از استحکام بالا، این سنگ می تواند بر روی کف نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سنگ اسلب مصنوعی مدرن از پر فروش ترین نما ها برای آپارتمان ها و ویلا ها به حساب می آید. در نظر گرفتن سنگ های مدرن همچون سنگ تزیینی برای نما به زیبایی می افزاید.

برای نصب این سنگ باید نوع طراحی ساختمان را در نظر گرفت، همچنین این محصول برای سازه های نو ساز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

18 9

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا