راه های موثر موفقیت را پیدا کردم

چیزل تراکتور گلدونی

چیزل تراکتور گلدونی، در فرایند خاکورزی خاک نقش بهینه ای دارد، این گروه از تجهیزات پر کاربرد از مشخصات بهینه زیر برخوردار می باشند:

  •     تیغه های این گاو آهن منحصر به فرد از فولاد آهنگری با خصایص استثنایی ضد زنگ زدگی و ضد سایش ساخته شده است.
  •     میزان تراکم و فاصله هر خیش با نمونه های کناری بین 25 تا 35 سانتی متر متغیر می باشد.
  •     به طور معمول، انواع این چنگک ها در عمق بین 20 تا 30 سانتی متری از خاک فرو رفته و عملیات مربوطه را به انجام می رسانند.
  •     برای استفاده از این ابزار بایستی آن را بر قسمت پشتی تراکتور نصب نمود.
  •     در زمینه تنظیم و کنترل فرسایش سطحی خاک به واسطه باد و آب بسیار کارآمد است.
22 4

چیزل تراکتور رومانی

کشور عزیز ما ایران توانسته است در زمینه تولید چیزل تراکتور رومانی به موفقیت زیادی دست یابد و می تواند محصولات تولیدی خود را به دیگر کشور ها صادر کند و بهبود اقتصاد کشور نیز کمک نمایند.

توجه به سرعت این دستگاه در حین انجام کار نیز اهمیت زیادی برای متقاضیان دارد و معمولاً افراد در پی وسیله هایی با سرعت بالا هستند تا کار خود را هر‌ چه سریع تر به پایان برسانند.

23 4

چیزل تراکتور دست دوم

چیزل تراکتور دست دوم همان طور که از نام آن می‌ توان متوجه شد یکی از وسایلی است که امروزه در صنعت کشاورزی به میزان زیادی از آن استفاده می گردد و از آن جایی که پر کاربرد می باشد محبوبیت زیادی یافته است.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که وظیفه این دستگاه چیست که در پاسخ باید بگوییم در حقیقت نحوه عملکرد آن بدین صورت است که قسمت‌ های زیرین خاک را کاملاً نرم می نماید.

این محصول قابلیت زیر و رو کردن خاک را نخواهد داشت و تنها می‌ تواند خاک های سفت و سخت را به طور کامل شکسته و نرم کند تا آب بتواند به راحتی به قسمت های پایین نفوذ پیدا کند.

24 4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا