بازنده کسی است که در انتظار معجزه می ماند

خوراک بادمجان شیرین

خوراک بادمجان شیرین با بسته‌بندی ایده آل با طعم فوق العاده برای علاقه مندان به این نوع از خوراک با بهترین کیفیت آماده و عرضه شده است.

در چند سال اخیر استفاده از خوراک بادمجان شیرین در میان خانواده‌ های ایرانی افزایش پیدا کرده و برای درست کردن غذای خانگی و مجلسی از آن استفاده می کنند.

این خوراک منحصر به فرد برای بسیاری از بانوان راحتی را فراهم کرده و با جوشاندن آن می‌توانند یک غذای ایده آل و خوشمزه داشته باشند.

برای تهیه کردن خوراک بی نظیر بادمجان از بهترین بادمجانهای سالم و تازه استفاده شده و این محصول در سطح کیفی بسیار بالایی از نظر طعم و مزه قرار می گیرد.

خوراک بادمجان درجه یک و خوش‌طعم بدون هیچگونه مواد افزودنی راهی بازار شده و خوردن آن در رژیم غذایی مشکلی را برای افراد در پی ندارد.

10 9

خوراک بادمجان مدیترانه ای

همان ‌طور که می ‌دانیم امروزه دلار و ارز در بازار نوسان دارد که این نوسان قیمت بر روی تمامی اجناس تاثیر گذار می باشد.

بنابراین قیمت خوراک بادمجان مدیترانه ‌ای نیز شامل این نوسان قیمت شده است و با این حال شما می توانید این کالا را به قیمت حدود بیش از ۲۰ هزار تومان و کمتر از ۵۰ هزار تومان خریداری و مصرف نمایید.

چنانچه می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این کالا به دست آورید می توانید با شماره تماس های درج شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید و با متخصصان و مشاوران فروش ما ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را در این زمینه از آنان بپرسید.

11 9

خوراک بادمجان مراکشی

از جمله مهم ترین ویژگی ها و شاخصه هایی که خوراک بادمجان مراکشی دارد این است که بسیار کم کالری بوده و برای افرادی که قصد لاغری دارند بهترین و مناسب ترین انتخاب است.

محصول فوق در بسته های 500 گرمی و 800 گرمی تهیه شده و سپس بسته بندی می گردند و روانه بازار مصرف می شود تا در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

بر روی این محصولات آرم استاندارد می خورد تا مصرف کنندگان از سلامت و کیفیت آن اطمینان حاصل نمایند و هم چنین این محصولات دارای بازه مصرف و تاریخ انقضا می باشند که معمولا 6 ماه است.

12 9

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا